Dobrý večer. Poslední měsíc mi neustále volají různí lidé
z callcenter a nabízejí mi různé zboží. Od trenek, přes zájezdy, až po
nejlevnější internet.
Napadlo mě, že stejně s tím asi nic neudělám, ale mohu toho využít.
Když mi posledně volali a spustili tradiční: „Dobrý den,
mediasrocorpogroupsmartorg…“, nezdravil jsem a nechal jsem je domluvit.
Následovalo: „…, máte chviličku čas?“ a já jsem byl na tahu. Místo
ojetého „Nezlobte se, ale nemám zájem“, jsem začal monotónně sténat
jakoby umírám. Zkusil jsem také na všechno říkat „po vojensku“ ano,
s tím, že za každým třetím ano jsem přidal pane. Když nemám čas, tak
jim to típnu, ale pak otravují, dokud to nezvednete.
Leze to taky někomu na nervy? Přijde vám normální, že jsou schopni zavolat
v sobotu v 8 ráno?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? Pájo, marci1, Medulienka, Nazdar Bazar před 4122 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Klasicky:
4Kdo udělil odpovědi palec? annas, Reuef, redy, Medulienka
před 4122 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Řešení je jednodušší, než si myslíte. Zavolejte si svému operátorovi a zařiďte si, aby k vašemu číslu (vašim číslům) přidělil nesouhlas s marketingovým oslovením.
4Kdo udělil odpovědi palec? redy, skrz, marci1, Medulienka
před 4122 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Na tohle existuje slušné a jednoznačné řešení – odpovědět na
pozdrav a při první pauze, kdy se volající nadechne sdělit: Lituji, ale
nemám zájem. Případně požádejte, aby Vám tuto Vaši odpověď
zaznamenali do databáze. Garantuji Vám, že na slušné odmítnutí bude
pracovník slyšet.
Jinak to totiž v coolcentrech funguje tak, že naštvaní pracovníci jenom
Vaše číslo odkliknou, a to zůstává v databázi. Protože telefonní
čísla generuje nemyslící počítač, tak Vám za pár dnů bude volat se
stejnou nabídkou někdo jiný. Uvědomte si, že práce těchto lidí je
skutečně náročná. Za jeden den obvolají až 300 telefonních čísel. Je
to jejich nijak zvlášť dobře placená práce. V některých regionech ale
žádná jiná není.
Nemá smysl hrát jakékoliv divadlo. Tím připravujete o čas sebe
i volajícího. Také nemá smysl se na tyto lidi zlobit. Máte ve smlouvě
nejspíš uvedeno, že Vás příslušný operátor může informovat
o nabídkách novinek, které bude uvádět na trh. Vždycky se dá vymyslet
nějaký tarif, který může působit lákavě. Je jen třeba vždy vědět,
že ten tarif musíte platit Vy. Samozřejmě že s tou vlezlostí otravují
většinu lidí, opakuji ale, že není řešením hovor nebrat, típat a ani
být hrubý. Takové číslo potom zůstává v databázi jako
„neobsloužený klient“ a neustále se vrací. Proto je lépe udělat si
čas, být milý, ale rezolutně říci ne na nabídku. Pokud požádáte, aby
Váš nezájem byl zaznamenán, tak máte asi na půl roku pokoj.
3Kdo udělil odpovědi palec? redy, badisko, Medulienka
před 4122 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To je tak jednoduché. Na mobilu je tlačítko pro příjem nebo odmítnuti
hovoru.
Tak zkuste poděkovat a zmáčknout červené tlačítko. Ukončení hovoru.
Když volají v sobotu. Tak si číslo označte a uložte do mobilu. Až
zavolají v sobotu. Tak jenom zmáčkněte červené tlačítko a spěte
dál.
J.
3Kdo udělil odpovědi palec? redy, MK44, Medulienka
před 4122 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ne, mě nikdy neotravují a ráda si s nimi popovídám, ale nějak často
mi zase nevolají.
Doplňuji:
Jinak, kdybych výjimečně neměla čas, tak se omluvím a řeknu, aby kdyžtak
zavolali později. Jak jsem již napsala, tak mi tito lidé na telefonu nevadí,
protože jenom dělají svoji práci.
Upravil/a: Medulienka
0 Nominace Nahlásit |
Samozřejmě také. Je mi jich líto, tuto práci bych opravdu nechtěla dělat. Mám celkem úspěch s větou : „Děkuji, ale telefonické nabídky nepřijímám“. Pokud řeknete, že nemáte zájem, budou Vás dále přesvědčovat, že ještě nevíte o co nemáte zájem.
2Kdo udělil odpovědi palec? redy, Medulienka
před 4122 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
přinutit zavěsit? ..tak s tím opravdu problém nemám, je to hodně o povaze ,),),)
0 Nominace Nahlásit |
Nikdy neberu čísla neuložená v seznamu mobilu. Z principu mé číslo není v žádném veřejném telefonním seznamu a mají ho pouze ti, kterým ho sdělím, tudíž „neznámé číslo“ získalo mé číslo pokoutní cestou. Volá-li (poprvé), vypínám zvonění, může si zvonit třeba dvacet minut. Poté jej ukládám do mobilu pod skupinu „Buzeranti“ (tímto se omlouvám opravdovým homosexuálům) a této skupině je přiřazeno zvonění obsahující ticho. Pro jistotu ještě navštívím stránky kdovolal.cz a číslo si najdu a ověřím, většinou s úspěchem. Kdesi jsem četl, že někdo mačká zelené tlačítko a poté telefon pokládá na stůl, to se ovšem míjí účinkem – volající z callcentra hovor neplatí z vlastní kapsy.
0
před 4122 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Formulář na nevyžádaná obchodní sdělení: http://www.uoou.cz/uoou.aspx?menu=23&submenu=27
Zákoník: http://www.zakonycr.cz/seznamy/101-2000-sb-zakon-o-ochrane-osobnich-udaju-a-o-zmene-nekterych-zakonu.html
Konkrétně oddíl § 12 Přístup subjektu údajů k informacím…
Když jim oznámíte následující, tak by už neměli nikdy otravovat: Dle
zákona o Ochraně osobních údajů článku 12 tímto žádám o zaslání
na vaše náklady osobních informací o mě nashromážděných a o účelu
jejich shromažďování, v opačném případě provedu nezbytné právní
kroky…písemnou odpověď čekám nejpozději do tří týdnů… děkuji a
nashledanou.
Pak zavěsit a jít si na pivko…
0
před 4122 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
jakmlile se představí,bu´d to položín nebo je pošlu do pr!dele a položím to taky.
0
před 4122 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Většinou mají zakázáno Vám zavěsit. Takže zvedněte telefon a jděte se klidně osprchovat a oni budou muset tvrdnout na lince :)
0
před 4113 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekannas | 5913 | |
Drap | 4602 | |
led | 2997 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2238 | |
zjentek | 1643 | |
ivzez | 1445 | |
quentos | 1420 | |
aliendrone | 1413 | |
elkon | 1296 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |