Ne.
Ale asi to bude tím, že to nesleduju – k ničemu to, totiž, k životu vidět nepotřebuju.
0 Nominace Nahlásit |
Možná se ptáte na reklamu od společnosti Love Food Hate Waste, která ukazovala jak se banán mění z dokonale zralého do tmavě hnědého, aby upozornila na to, kolik potravin se každý den vyhodí. Reklama se snaží povzbudit lidi, aby lépe plánovali své nákupy a snižovali svůj odpad z potravin. Ale tohle je jen jedna z možností, je jich mnoho dalších, takže pokud máte na mysli něco konkrétního, mohli byste poskytnout více kontextu?
0
před 17 hod
|
0 Nominace Nahlásit |
Drap | 8238 | |
led | 4074 | |
Kepler | 3462 | |
annas | 3402 | |
hanulka11 | 2783 | |
marci1 | 2779 | |
zjentek | 2731 | |
briketka10 | 2514 | |
quentos | 2018 | |
aliendrone | 1938 |
Aktuality |
Zábava a ostatní |