Zkoušel jsem se dovolat na dvě různé pošty, vždy jsem to zkoušel s odstupy po hodinách celý celou pracovní dobu po tři dny za sebou. Je to marný, je to marný, je to marný.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4147 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ano, ale byl to chvilkový zázrak.
hmm…obě odpovědi jsou dost podivné…na poštu se úplně běžně dovolám vždy na první pokus…
2Kdo udělil odpovědi palec? redy, briketka10
před 4147 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano, ale byl to chvilkový zázrak.
Nesouhlasím s touto anketou, ale něco jsem zakliknout musel.
Byl jsi už někdy na poště a obtěžoval někdo telefonem právě tebe
obsluhující pracovnici?A když mluvila déle než minutu, byl jsi
naštvaný?
Tak a teď si představ, že jsi na jejím místě a máš před sebou frontu
naštvaných lidí.Vezmeš telefon a budeš někomu pět minut něco
vysvětlovat?A po dvou, třech telefonech budeš mít ještě náladu zvedat
další?
Mám dceru na poště a nevěřil by jsi, jak lidi nadávají když někomu
něco vysvětluješ po telefonu.
Nejvíce mě rozčilují lidi, kteří o dané problematice nic nevědí a
ještě pak kritizují.
Vím, pošta je služba lidem, ale i na té poště mají normy a jsou
sledovaný za jak dlouho dokáží obsloužit zákazníky.
A pokud se díváš na televizi, zjistil by jsi, že pošťáci mají GPS a
jsou sledovaný kde a jak dlouho stojí a podle toho jsou hodnocený.
Takže nekritizuj něco o čem němáš ani pojem.A nebo běž si zkusit
alespoň na půl roku povolání, kteé kritizuješ a pak pochopíš.
0 Nominace Nahlásit |
Ano, ale byl to chvilkový zázrak.
Doplňuji:
ono bude dost rozdíl, jestli voláš poštu praha a nebo třeba vysoká lhota,
okres pelhřimov ,)
http://cs.wikipedia.org/wiki/Vysok%C3%A1_Lhota
Upravil/a: zjentek
2Kdo udělil odpovědi palec? annas, briketka10
před 4147 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano, ale byl to chvilkový zázrak.
Ano, a nebyl to chvilkový zázrak , dovolal jsem se na místní poštu mnohokrát.- Vždy bez problémů
2Kdo udělil odpovědi palec? johana 56, briketka10
před 4147 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ano, ale byl to chvilkový zázrak.
Jiná možnost tu není, tedy : většinou ano.
1Kdo udělil odpovědi palec? briketka10
před 4147 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
lahny, to je hodně špatné, když v tak gigantickém podniku musí dělat funkci obsluhy tel.ústředny a funkci obsluhy přepážky jedna osoba 2in1, že?
Nemohu posuzovat jak to chodí na velkých poštách.Jenom hodnotím situaci
kde bylo na 3tisícovém městě 5 lidí na poště (2 na přepážce 3 na
roznášení pošty).Od 1.1.jim to zkrouhli a je jen 1 na přepážce ( a to
ještě od 9–11 a pak od 15–17 hodin) a dvě ROZVÁŽEJÍ poštu autem,
přičemž už k nim nezajíždí poštovní auto, ale oni sami musí jezdit
pro poštu do většího města 5 km vzdáleného a tam si musí přebrat jak
poštu tak služební auto, které po rozvežení pošty u nich ve městečku
musí opět vrátit na velkou poštu do města.
Zkrátka dneska se všechno dělá pro to, aby NE ZÁKAZNÍK A ZAMĚSTNANEC BYL
SPOKOJEN, ale aby byly co nejmenší náklady na provoz.Všechno ostatní
zaplatí zákazník.
annas | 5913 | |
Drap | 4652 | |
led | 3008 | |
Kepler | 2836 | |
marci1 | 2243 | |
zjentek | 1663 | |
ivzez | 1445 | |
aliendrone | 1427 | |
quentos | 1424 | |
elkon | 1337 |
Divadlo |
Etiketa |
Kulturní akce |
Literatura |
Náboženství |
Ostatní kultura a společnost |
Historie |