V kamenných obchodech si leccos koupit nemůžeme a tak nebývale narostly nákupy po internetu, to celkem chápu. Asi mají pěkné fofry. Ale, že mi dosud nepřišlo zboží, které jsem si objednal 7.1. a nereagují na e-mail s dotazem, to už je ale trochu moc. Máte podobné zkušenosti?
Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? annas, Alesh, paul1, marci1, aliendrone před 1393 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Když je nějaké zpoždění,tak solidní e-shop se sám ozve a informuje o zpoždění.Taková je i má zkušenost.
0 Nominace Nahlásit |
Asi mám štěstí, ale zatím to funguje dobře. Žádné problémy. 🙂
4Kdo udělil odpovědi palec? Alesh, paul1, Kepler, aliendrone
před 1393 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jo, teď jsem něco objednával a furt čekám. Po dvou dnech od zaplacení
jsem jim psal, jak to vypadá. Tak se mi omluvili, ale že mají lidi
v karanténě a velké množství objednávek, které postupně zpracovávají
a prý to pošlou až příští týden.
Takovéto problémy jsem nezaznamenal ani před Vánoci a to jsem objednával
vcelku hodně věcí. Tehdy jsem zaznamenal jen jeden případ zpoždění.
0 Nominace Nahlásit |
Kupuji zpravidla ve stejných e-shopech. Bez problémů. I když před svátky byla delší dodací lhůta, upozornili na to.
Jen jednou se mně stalo u e-.shopu., že přesto, i když měl na stránce uvedené, že garantuje dodání zboží nejpozději do 3 dnů, nedodržel lhůtu.
Zásilku jsem dostala až za 10 dní. Žádná omluva, vysvětlení.
Napsala jsem jim, že jsem zboží (šlo o bylinkovou tinkturu) potřebovala, proto jsem si je vybrala, ale bohužel, že nesplnili slíbenou lhůtu, ani se neomluvili.
Vedoucí se mně omluvila a poskytla mně slevu. Obávala se, abych nenapsala veřejně záporné hodnocení. Ale slevu jsem nevyužila.
Včera jsem si něco objednala, dnes už mám zboží doma.
V dalším e-shopu jsem si rovněž objednala nějaké produkty. Jeden neměli na skladě, vedoucí mně zavolal, zda chci čekat, ale bude to trvat. Nebylo to pro mě tak důležité, proto jsem požádala o zaslání ostatního.
Upravil/a: annas
3Kdo udělil odpovědi palec? Drap, Kepler, aliendrone
před 1393 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Taky jeden podobný, současný, případ. Prodejce měl sice uvedeno, že
dodací lhůta je do týdne. Objednal jsem, zaplatil a čekal. Neozvali se. Po
týdnu jsem zavolal. Na telefonu schránka. Ale poslal jsem rovněž
„ostrej“ mejl s „výhružkami“ a do hodiny se ozvali.
Jednalo se o zboží ze Švýcar a tak se vymlouvali, že jsou problémy
s dodávkami z těch Švýcar. Já okamžitě , opět i písemně,
objednávku zrušil a požádal o okamžité vrácení peněz. „Zaplať
pánbu“, opravdu okamžitě vrátili peníze na účet.
Našel jsem jiného prodejce, ale předem si ověřil telefonicky, zda mají
zboží na skladě a mohou poslat. Potvrdil že ano.
Objednal jsem tedy u něj a po objednání a zaplacení, další telefon od
něj.
„S hrůzou“ zjistil při balení, že produkt mu dodavatel dodal nepatrně
odlišný (ale v podstatě skoro shodný, pouze doplněný o mírné
vylepšení a je o 200,– Kč dražší). Ale, k jeho chvále, že respektuje
původně zaplacenou cenu a zda tedy souhlasím s dodáním.
No a už je to na cestě a snad to zítra dojde.
Takováto situace se mi stala poprvé a to jsem toho na e-shopech nakoupil už
opravdu hodně.
Tak nevím zda je to náhoda, nebo vliv C19.:-)
0 Nominace Nahlásit |
Podle mých zkušeností nemají problém klasické e-shopy, ale eshopy „z donucení“ zavedených prodejen, které za současné situace „nemohou nemít“ internetový prodej, ale nezvládli to zprocesovat. Dva příklady (bez jmenování): velký hobbymarket funguje jako výdejní místo, na internetu objednáte … a pak na prodejně strávíte půl hodinu, protože paní zakopávají o poházené krabice a je kolem toho papírů jak při půjčování vybavení celé dílny s kaucí 10 tisíc … Jiný příklad: obchod s nábytkem, na místě pán ukáže, vysvělní, najde v PC, ale když pak človek objedná přes internet, tak od 26.12. žádná komunikace a odkaz na stav objednávky směřuje nikam …
0 Nominace Nahlásit |
Jako vůbec. Potřeboval jsem hnědý krém na boty – hned byl u mě (bo v DMku hnědou neznají, jen černou a transparent). Jídlo pro pets – normálka, jako běžně. Fikaně to má udělaný Dedoles – objednávka 15. 1. a hned ještě před potvrzením objednávky se dozvíš, že v této „pohnuté“ době máš zboží očekávat koncem ledna, začátkem února. Nakonec dorazilo do týdne. Co vím z praxe, tak problémy, co znám má jenom XXXLutz, ale ti jsou MARNÍ i bez kovida.
0 Nominace Nahlásit |
Přijde mi to pořád stejné. Ti co neměli problémy před Covidem je nemají, no a ti „náhodní“ – to je loterie, no. Což byla i před Covidem. :)
0 Nominace Nahlásit |
Nic problematického jsem nepozoroval. Naposledy jsem kupoval knížky, v neděli objednal, ve středu už jsem četl.
0 Nominace Nahlásit |
Zalezi jaky eshop to je. Koukám na recenze a hlavně ti negativní – protože kolikrát ty nejlevnější veci posílají z druhé ruky nebo poškozené a nebo dlouhé doručení, tak pokud to jde tak bud známější eshop když je dobrá cena nebo něco s vysokým hodnocením.
Určitě přes poštu nic – vždycky uloženku/zásilkovnu/alzabox. Ostatní varianty trvaji dlouho.
Upravil/a: MichaelOffic
0 Nominace Nahlásit |
My máme jeden osvědčený e-shop, ten nás zatím nezklamal. A doručení přes kurýra zatím bez problémů. Jen ze začátku jsme dali možnost poštou, protože ji máme nedaleko, ale obsah byl poškozený a museli jsme reklamovat.
0 Nominace Nahlásit |
Zaznamenal jsem to dříve během Vánoc, nebo spíše před nimi, ale to
bylo normální jelikož množství obchodů bylo zavřených, ale doručení
bylo max do týdne / týdne a půl… Teď už vůbec, tová mám doma do 2/3
dnů max, nedávno jsem si objednával z https://vybelit.com/ a tovar mi
prišel do 2 dnú.
Čili spíš bych řekl, že si byl okraden jako to, že mají nějaký
problém
0
před 1365 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
On může být ještě jeden problém – některé eshopy (povídá se to o MALL.cz) odmítají některé platební karty. Takže se tam pak nedá nakupovat.
Žena kupovala nějaký nábytek… Už mají zpoždění týden. Já nakupoval v CZC přes noc a odpoledne to měli vyexpedováno. Ale ta pošta… Balík do ruky, poslali SMS že převzali balík, poslali SMS dnes budou doručovat, poslali SMS že nelze doručit a mám si dojít na poštu ☹ (samozřejmě zítra protože dnes už mají zavřeno a i kdyby neměli tak balíky z auta nebudou mít vytříděné)
ten který je: a to zas jo, oni se mi taky ozvali, že momentálně zboží nemají na skladě a že bude až za týden. Jenže od té doby uběhlo dalších 14 dní a pořád ticho.
Pokud jde o export z jiných zemí tak to trvá teď déle. Musíte čekat zkratka. Nebo jiný obchod, jestli nebyla platba předem. Tu dělejte jen v případě známých eshopu. Jinak dávám dobírku abych si nedělal hlavu z čekání. Posledně jsem si objednal u nějakého obchodu odsávač vlhkosti a mel jsem ho na uložence dva dny po objednání a spokojenost. Fakt zalezi jak jste pečlivý při výběru eshopu.
Kepler:Nevím jestli je to pravda,ale v současné době jsou prý sklady poloprázdné a vázne i námořní přeprava.