jiná odpověď
Možná ano, možná ne. Pokud obsluha připraví něco jiného, než si zákazník objednal, možná to bude chtít jiný zákazník a žádná škoda není, ale pokud to, co bylo omylem připraveno na talíř, žádný jiný zákazník dlouho nechce, může tak vzniknout škoda v tom smyslu, že byla připravena porce, kterou žádný zákazník nezaplatí.
2Kdo udělil odpovědi palec? Odpovědi.cz, Rokio
před 798 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
jiná odpověď
Pokud obsluha způsobí škodu, tak ji také uhradí: V čem máš problém.
0 Nominace Nahlásit |
jiná odpověď
Kdo způsobí škodu: host, nebo servis? Vyjadřuj se pregnantně.
V hospitality industry si neobjednáváš jídlo. Jídlo jsi jdi koupit do jídelny, v hospodě si objednáváš službu, jejíž součástí je – mimo jiné – jídlo podle Tvého přání, které Ti bude chutnat. Když Ti donesou jiné jídlo, než jsi si objednal, či Ti prostě nechutná, mají Ti dát jiné jídlo – jejich problém, nikoli Tvá starost. Ty jsi tam bůh, Ty to platíš, hotovo.
To jídlo je, v surovinách, z té koncové ceny zanedbatelná položka. Mají mít takovou obsluhu, aby si byla objednávkou jistá, aby se dokázala vyznat v lidech a doptat se hostů tak, aby ten host byl spokojen. A karta by měla být sestavena tak, aby se (téměř) každý spokojeně najedl a napil: fotr chce flákotu masa, dědek nějakou klasiku, matka rybu, pubertální dcera vegetariánské jídlo atp. Když ten host není spokojen, má to říct, a ten servis se má postarat o to, aby spokojen byl, až tak jednoduché to je.
Nechápu, co zase řešíš. 🙂
Upravil/a: Filip84
0
před 798 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
jiná odpověď
Dotaz hodný žáka páté třídy ZŠ.
Upravil/a: elkon
0
před 798 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Drap | 1709 | |
annas | 1347 | |
Kepler | 1091 | |
hanulka11 | 984 | |
marci1 | 917 | |
iceT | 629 | |
da ny | 608 | |
zjentek | 575 | |
quentos | 538 | |
briketka10 | 493 |
Vaření a recepty |
Restaurace |
Nápoje |
Vegetariáni |
Ostatní jídlo a vaření |