Avatar uživatele
Rokio

Pokud si zákazník objedná v restauraci jídlo a obsluha splete objednávku, tak způsobí škodu?

Hlasujte v anketě
Zajímavá 0 před 798 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Justin1

jiná odpověď

Možná ano, možná ne. Pokud obsluha připraví něco jiného, než si zákazník objednal, možná to bude chtít jiný zákazník a žádná škoda není, ale pokud to, co bylo omylem připraveno na talíř, žádný jiný zákazník dlouho nechce, může tak vzniknout škoda v tom smyslu, že byla připravena porce, kterou žádný zákazník nezaplatí.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

jiná odpověď

Pokud obsluha způsobí škodu, tak ji také uhradí: V čem máš problém.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Filip84

jiná odpověď

Kdo způsobí škodu: host, nebo servis? Vyjadřuj se pregnantně.

V hospitality industry si neobjednáváš jídlo. Jídlo jsi jdi koupit do jídelny, v hospodě si objednáváš službu, jejíž součástí je – mimo jiné – jídlo podle Tvého přání, které Ti bude chutnat. Když Ti donesou jiné jídlo, než jsi si objednal, či Ti prostě nechutná, mají Ti dát jiné jídlo – jejich problém, nikoli Tvá starost. Ty jsi tam bůh, Ty to platíš, hotovo.

To jídlo je, v surovinách, z té koncové ceny zanedbatelná položka. Mají mít takovou obsluhu, aby si byla objednávkou jistá, aby se dokázala vyznat v lidech a doptat se hostů tak, aby ten host byl spokojen. A karta by měla být sestavena tak, aby se (téměř) každý spokojeně najedl a napil: fotr chce flákotu masa, dědek nějakou klasiku, matka rybu, pubertální dcera vegetariánské jídlo atp. Když ten host není spokojen, má to říct, a ten servis se má postarat o to, aby spokojen byl, až tak jednoduché to je.

Nechápu, co zase řešíš. 🙂

Upravil/a: Filip84

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
elkon

jiná odpověď

Dotaz hodný žáka páté třídy ZŠ.

Upravil/a: elkon

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Filip84

Příspěvek smazán administrátorem.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Jídlo a vaření