Mám instalovaný antivirový program ESET Smart Security 10. Je v něm
obsažen modul „Ochrana bankovnictví a online plateb“.
Asi před dvěma měsíci, mi tento modul začal dělat problémy.
Při zapnutém tomto modulu a spuštění prohlížeče Internet Explorer
v chráněném režimu, dochází k tomuto:
spustím prohlížeč „Internet Explorer“, zobrazí se mi předvolený
„Seznam.cz“.
V liště záložek zakliknu „ČSOB InterBanking 24“.
Krátce problikne spouštění „Ochr.bank. a online plateb“ , nad
záložkami se „točí“ kolečko nabíhání u adresy „eset.com“, ale
ihned se mi vypíše hláška: „Program Intrenet Explorer přestal
pracovat“.
Pod tímto je ještě vypsáno: „Problém způsobil, že program přestal
správně fungovat. Systém Windows program ukončí a oznámí vám, zda je
k dispozici řešení“. Dole pak „Ukončit program“.
A otevření stránek banky se neuskuteční.
Po zakliknutí „Ukončit program“ dochází ke stálému opakování
hlášky „Hledání řešení problému“ a po jeho ukončení se opět
objeví: „Problém způsobil, že program přestal správně fungovat. Systém
Windows program ukončí a oznámí vám, zda je k dispozici řešení“. Dole
pak opět „Ukončit program“.
Po tomto druhém opakovaném „ukončení“ se nahoře zobrazí malá tabulka
„Chráněno Eset“, „točení“ kolečka u „eset.com“ se zastaví a
dole se objeví hláška: „Problém s touto webovou stránkou způsobil
zavření a opětovné otevření záložky v aplikaci Internet
Explorer“.
A toto se stále opakuje.
Pokud se chci dostat zpět do úvodní obrazovky, je nutno zakliknout vpravo
nahoře křížek pro zrušení prohlížeče.
Pak se ale objeví tabulka s hláškou: Ochr.bank. a online plateb –
Zabezpečený prohlížeč byl otevřen.
Takže antivirový program je spuštěn, ale způsobí „zablokování“
Internet Exploreru.
Takže, pokud se chci na banku dostat, musím modul „Ochr.bank.a online
plateb“ vypnout.
Pak se na banku, bez problému, z prohlížeče Internet Eplorer dostanu.
Provedl jsem úplnou přeinstalaci aplikace antiviru, ale ani to nepomohlo.
Při online spojení se servisem ESETu mi technik provedl rovněž přeinstalaci
antiviru ESET, hodinu se snažil, ale výsledek nebyl žádný.
Uzavřel akci s tím, že je závada asi v OS, nebo ve vlastním Internet
Exploreru.
Aplikace antiviru, když se spustí, je prý v pořádku.
Nějak se mi to ale nezdá, jinak Internet Explorer funguje bez problémů a
rovněž i po vypnutí modulu „Ochrana bankov. a online plateb“ se chová
korektně a na stránky banky se připojím.
Nedá se někde v „Nastavení Int.Exploreru“, v „Možnostech internetu“,
něco nastavit, případně zrušit, co by tento problém odstranilo?
Nebo, pomohlo by případně, v tomto „Nastavení Int.Exploreru“, v
„Možnostech internetu“, provést „Obnovení nastavení aplikace
Int.Exploreru do výchozího stavu“ a co by to způsobilo?
Poradí někdo, vzhledem k výše popsanému, kde by mohla být chyba,
případně jak ji odstranit?
Za odpovědi děkuji.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? gecco před 2874 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Problém může být v obou programech, případně v jejich kombinaci.
Já bych pro přístup do internetového bankovnictví Internet explorer
nepoužila, přestože se dnes říká, že novější verze jsou lépe
zabezpečny.
Další možnost je problém s webem. Konkrétně ČSOB (mám
u Poštovní
spořitelny účet, který už nepoužívám) měla problém s platností
certifikátu
(musela jsem jejímu certifikátu povolit výjimku).
Navíc data „tahá“ z Belgie, takže se někdy něco „sekne
cestou“.
0
před 2874 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1159 | |
Hlada | 1132 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 727 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |