Vyjde to cenově skoro nastejno. Nejdražší je baterie.
Za mně nechat si klasiku a koupit.
0 Nominace Nahlásit |
Jestli už máte kolo, které vám vyhovuje a má dostatečnou nosnost, šel bych do přestavby. Dají se koupit celé sety, ceny začínají okolo 6 litrů + akumulátor, třeba https://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/3-1-Sety-na-prestavbu-e-bike/0/5/602-Konverzni-kit-250W-BASE Jen upozorňuji, že podle platné legislativy na motorová kola bez řidičáku může být výkon max.250 W. Což je naprosto nedostatečné. Osobně jsem proto dal přednost benzínovému motorku. Tam je povolen 1 kW. Dost jsem se o to zajímal a něco nastudoval, takže bych mohl pomoci třeba přes IP, nebo radši mailem.
0 Nominace Nahlásit |
Já mám taky 120kg, elektrokolo jsem si koupil již hotové, musel jsem vybrat takové, které mělo dostatečnou nosnost. I s úpravami stálo asi 36 tis. Motor je v zadním kole, to je pro jízdu v terénu lepší. Nejlepší ale taky nejdražší jsou elektrokola které mají pohon spojený se šlapadly. 250W motor mi úplně stačí a zapínám jej na plný výkon velice zřídka, používám pohon jen jako pomoc při šlapání do kopce.
0
před 2435 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 448 | |
marci1 | 268 | |
Kepler | 220 | |
annas | 219 | |
gecco | 146 | |
Alesh | 139 | |
hanulka11 | 135 | |
led | 127 | |
mosoj | 120 | |
elkon | 119 |
Atletika |
Cyklistika, MTB |
Fotbal |
Hokej |
Motorsport |
Rekreační sport |
Ostatní sport |