Ahoj všem, prosím o radu. Jsem nucen koupil ojetý vůz. Finance dovolují do cca 50 000 kč. Hodně se mi líbí VW Passat B5. V naftě 1.9 TDi do těch zmiňovaných 50 000. Nebránil bych se ani benzinu, nevím co je pro mě lepší. Dálky moc nejezdím, ale zase benzin? U těch Passatů jsem se dočetl, že je tam nějaký problém s nápravou, konkrétně neoriginál kolem 20 000. To je asi jediná věc, co mě trošku odrazuje. Ale možná se pletu. Jsem ochotný se přiklonit i k jiné značce, ale zase VW jsou celkem držáci . Co myslíte? Děkuji všem za rady
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? terry před 4335 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Osobní rada z vlastních zkušeností , pokaď nemáte známé kteří mají možnost sehnat levné a kvalitní tak , radím koupit cca do 30 000 maximálně do 35 000 a nechat si těch 15 ale spíše 20 tisíc na opravy které budete určitě potřebovat , a do 30 tisíc se kvalitní auto sežene pokaď najedete do 50–80 kiláčků denně , jestli chcete tip tak pažitku 206 nebo fiata Bravu krásné auto starší alfu nebo třeba felicii kterou opravíte zas s pomocí propisky a štěrku , ale osobně bych se přikláněl k tomu fiatu kde jsou většinou kvalitní a lidé se o ně starají ale podle toho zdali chcete větší či menší zavazadloví prostor vybírejte hatch nebo liftback , pokaď jste z většího města které není tak často chladné dobré je si pořídit na spotřebu naftu pokaď bydlíte někde kde je často v zimě pod nulou kupujte malé obsahy v benzínu což vlastně nahradí benzín a budete jezdit za podobný peníz …;-) , kdyby jste chtěl víc píchnout stačí napsat …:) …
0 Nominace Nahlásit |
Zdravím bratr ho má (VW 1.9TDI ) načipovanej 170 koní – svezení
parádní má ho asi od roku 2005 (nevím přesně) tenkrát ho kupoval po
známém (prvním majiteli za 220) myslím že se mu snad jen zatím rozhasilo
turbo ...... opravy jsou na to celkem drahé, když už teda nějaká závada
příjde..... taky něco říkal o jejich náchylnosti na přední
nápravu – motor je těžkej no :D
Zatím teda – musím zaklepat nic.....
Dejte si pozor aby na vás někdo něco nenarafičil jak je to u nás zvykem
.....
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/284185_1852406878131_517437_n.jpg
já bych za tu cenu volil možná rači fábii… nebo něco takového (pro mne je auto jen přeprava – na vyblbnutí bych radši motorku (třeba krosku)
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4335 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jde o to jak to myslíš…
Pokud máš 50 klacků rozpočet, tak po odečtení nákladů na přihlášení, pojistku, atp. ti zbyde v lepším případě (podle Tvého věku – tzn. výše pojistky, euro třídy auta apod.) 40k a to jsi ještě neotočil klíčkem.
Osobně se přikláním k tomu, co napsal SengSS. Osobně jsem měl Peugeot 306, který jsem koupil tuším za 15 nebo 20 tisíc se špatnou zadní nápravou, dejme tomu že ty další investice do toho byly tak 10 tisíc. Měl jsem ho s 1,6 benzínem a co ti budu povídat, sralo se to ale nikdy se to opravdu neposralo (což vzhledem k zanedbávání údržby považuji za super výsledek). Doporučil bych ti toto auto zvážit, navíc v provedení break nebo sedan má i super kufr.
Co se dieselů týče, tak pokud moc nejezdíš tak nebrat a když brát tak ne nějaký moderní turbodiesel (protože tam máš vstřiky, turbo a další věci, co se rády serou) ale nějaký starý, údajně jsou dobré např. staré od mercedesu (kolem roku 1990?) – to si naopak myslím, že může být nejvýhodnější motorizace. Sám jsem si teď koupil benzín, jezdím asi 40 km za den.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4335 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek