Dobrý den,
prodávám přes Bazoš sportovní potřeby a elektroniku. Už jsem toho prodala
vcelku dost a většinou si lidé nechali věci poslat, než aby si pro něj
přijeli. Mám trochu obavy, když věci posílám na dobírku, protože si
lidé nemusejí balík vyzvednout a tím mohu přijít o peníze
z poštovného. Už se tohle stalo někdy Vám? Jak při téhle situaci
postupovat?
Zajímavá 0 před 4398 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Záleží jak se s nimi domluvíš a jaké si napíšeš „smluvní podmínky“ do inzerátu. Už se mi to taky stalo, ale pošta mi vrátila 30 kč za dobírku, takže ztráta jen 50 korun + 10 za obálku. (poštovné stálo 90 kč)
Škoda, že zákon je tak nevhodně napsán, že poskytovatelé inzerátů neberou za své ovečky odpovědnost.
0
před 4398 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Stalo se mi to. Je to riziko podnikání. Výhoda je ta, že se alespoň vrátí zboží. Poštovné samozřejmě člověk musí oželet.
0
před 4398 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek