Můžeš vyjít z klasické situace, kdy lidi takovou firmu potřebují.
Např. prostřih nějakého ladícího orchestru v divadle nebo kapely nebo
scházejících se lidí před divadlem, do toho střih na manželku, jak se
líčí u zrcadla, manžel už ustrojený ji popohání: „Dělej, prosím
tě!“ Ona: „Já se tak těším, tak dlouho jsme si nikam nevyšli!“ A do
toho zvoní telefon – pokašlávající babička. „Děti, je mi to líto,
chytla jsem nějaký bacil, nemohu přijít!“ (Nebo vymkla jsem si kotník,
nestartuje mi auto, musela jsem náhle do práce, třeba je doktorka, tak ji
povolali k operaci atd. atd.) Žena začíná brečet, roztéká se jí
řasenka a manžel ji utěšuje: „Nezoufej, ještě je tu…název vaší
firmy!“ Pak střih a někdo mladý, sympatický zvoní u dveří a rodiče mu
předávají dítě. Střih, rodiče lezou s mírným zpožděním na tu
kulturní akci, stačí u vchodu nějakého divadla, kulturáku, klubu…
A střih, spokojené, výskající dítě si hraje s hlídačkou nebo usíná
v postýlce a ona mu čte při lampičce pohádku. To by byla asi
nejklasičtější verze reklamy.
Nebo svižná hudba a trikem udělat kráčející holky a kluky, jak po jednom
naskakují do záběru a jdou v nějakém obrazci, můžou i tanečními kroky
a na konci jsou na nějaké pouti, hřišti, prostě nějaké akci pro děti,
každý tam zabavuje nějaké dítě, do toho titulkově název firmy
+ www.
0 Nominace Nahlásit |
natoč dítě, jak ho přejede tatra a pak tam napiš, TOHLE BY SE NESTALO, KDYBYSTE HO DALI K NÁM
0
před 3597 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek