V rámci své bakalářské práce se zabývám postojem českých spotřebitelů k mobilnímu marketingu v místě prodeje tzv. proximity marketingu. Tímto bych Vás chtěla poprosit o vyplnění dotazníku na toto téma.
https://forms.gle/iH917TvFySLBuyZq6
Děkuji za spolupráci a za Váš čas!
Zajímavá 0 před 1851 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Občas používám aplikace velkých obchodníků s připojením WiFi
v obchodě, abych se podíval na leták, jestli něco potřebného není ve
slevě.
Výraz „proximity marketing“ vidím poprvé. Musel jsem si ho najít. Nevím
o nikom, kdo by to u nás nabízel, nemám zkušenost a proto nemohu ani
odpovědět na otázky v dotazníku. Hrubě nesnáším, když mi někdo
vnucuje nějaký výdaj. Do obchodů s potravinami chodím s předem
připraveným seznamem, ostatní kupuji přes internet. Silně pochybuji, že
bych si nechal něco vnucovat přes BT.
0 Nominace Nahlásit |
Proximity marketing ? to myslíte tu hororovou představu kdy jdu z práce podél obdhodů domů a můj telefon jen tím průchodem nasbírá 150 zpráv se slevovými nabídkami na zboží které je i po slevě 2× dražší než na heurece a o které nemám zájem ? Tak to děkuji nechci. A buďte té dobré vůle vážení tvrdě pracující marketingoví odborníci, a přestaňte nás podobně hororovými fantasmagoriemi zásobovat nedej bože je uvádět do praxe 🙂 Děkuji.
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Jednoduše: ne.
V dotazníku byla uvedena možnost využití smartphonu pro zavolání
blízkým za účelem získání informací o produktu/jeho poloze. To občas
dělám, ale k tomu by dost dobře stačil i hloupý telefon.
V dotazníku chybí čárka před „který“ (v nadpisu – dost to bije do
očí) a před „když“) – u VŠ studenta ostuda.
Upravil/a: quentos
0
před 1851 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
@Hlada: … Tesco, Kaufland, Penny, Lidl, Baumax, OC Chodov a další, řekl bych, že skoro všichni …