Avatar uživatele
adolescentt

Jsou uvedené problémy běžné při DPD přepravě zásilky?

Dobrý den,

Včera jsem si objednal z eshopu balík, který jsem potřeboval do druhé dne doručit, viděl jsem tam službu DPD doručení do druhého dne. Tak si říkám paráda, protože PPL by trvalo 3 dny. Dneska teda čekám a nic. Až pak když sleduju balíček mi tam skočí zpráva: Zásilku se nám nepodařilo doručit a vrátili jsme ji zpět na depo.
Kurýr nezastihl příjemce zásilky a zanechal mu upozornění. Je toto normální ?? Nikdo u mě nebyl, sms žádná, vzkaz taky ne. Nevíte jak to u nich funguje jestli to pošlou až v pondělí nebo jak to chodí? Na jejich infocentrum se člověk nedovolá.

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 2733 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Kepler

Mám podobnou zkušenost. Přeslechl jsem volání kurýra, že bude u mně za 5 minut a to stačilo, když jsem se neozval, jel dál. Většinou ale s předstihem pár hodin upřesňují čas dodání. Nové dodání se dá dohodnout telefonicky s kurýrem.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
jáára

Přijde ti ve středu. Já sem se ptal. Normálně by přišel v pondělí, ale ten tvůj až ve středu odpoledne.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Dochy

Neměl jsem nikdy potíže. Zpravidla ráno přijde SMS kdy asi přijede a info kam se ozvat pokud by nám to nevyhovovalo. Ujisti se, že má všechny správné informace. V týdnu mi žena volala a ptala se jestli jsem objednával nějaké pneumatiky – ne, proč? – Volal pán z DPD, že nám veze pneumatiky za 7800 😉

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
bububabu

Tak to mi také dělají pravidelně!
Ráno SMS že dnes přijede, čekáme doma, a nic. Po zavolání, když se tam teda vůbec dovoláte, mi bylo zděleno že nikdo nebyl doma a že vzkaz byl dán do schránky, což ovšem není pravda protože žádný vzkaz ve schránce nebyl a nikdo ani nezvonil, takhle se to opakuje třeba týden- dva!!!
Sranda byla když jednou jako důvod uvedli že čekal v autě před domem a nikdo se nedíval z okna tak odjel!!! a to v ten den opět nikdo u nás nezvonil.. nebo zboží automaticky odeslali zpět prodejci.
Oni tam na to kašlou, jedou domů se ulejvat. Tolik stížností tam na ně chodí a nikdo s tím tam nic nedělá. Je to pěkná flákarna a ještě za to berou plat!
Divím se firmám že jako dovoz vůbec nabízejí tuto společnost. Něco podobného dělá ale i Geis.
Chce si to stěžovat i u prodejce kde jste nakupoval.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
McArthur

Zkušenosti jsou u mne obdobné. DPD nabízí své služby všude a nemá na to kapacity. Štěstí, že depo mám kilometr od baráku.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Dochy

Adolescent, bubu, Kepler: Asi jak kde. Já mám zkušenost v oblastech Praha a praha-západ a nemuhu si stěžovat (zatím využito jen párkrát, tak nicmoc reprezentativní vzorek, ale stejně)
Nějak si nedokážu představit, že tento systém by se při takovéhle kvalitě vůbec uživil. Vždyť to opakované doručování a bezdůvodné vracení zásilek stojí prachy navíc, které DPD nedostane (doufám) ani od adresáta ani od odesílatele…

před 2730 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek