Dostal jsem poštou pojištěnou zásilku a bylo v něm rozbito několik
talířů.Tarif pošty je hodně vysoký,takže jsem zaplatila 159,00Kč a
přesto mě zásilka nedošla v pořádku.Asi tam mělo být „křehké“.Má
někdo zkušenost,jak na poštu,aby si se zákazníky nedělala"co chce"?
Děkuji za radu.Libuška
Doplňuji:
Děkuji za ochotu odpovědět,ale já měla zásilku pojištěnou,takže se mi
na hlavní nádraží ještě
nechce.Děkuji
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? kropitko, annas před 5303 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Tak balíček měl být označen a pojištěn. Jinak si můžete jít
stěžovat třeba na Hlavní nádraží. Já pojišťuji i TP,když ho někomu
posílám. Těžko budete dokazovat,že ten kdo vám zboží zaslal,ho zaslal
v pořádku.
Doplňuji:
Já jsem Vám do odpovědi uvedla,že jste měla mít balíček označen,pokud
posíláte balíček,kde je nádobí,tak je snad samozřejmostí,že ho
označíte „pohárkem“ pokud jste tak neučinila,tak máte smůlu. Pokud by
jste tak učinila pošta by Vám vyplatila částku,na kterou jste balíček
pojistila. Takhle jste zřejmě měla balíček pojištěn pouze proti ztrátě.
Pravděpodobně Vám pošta nic neproplatí. Jinak pošta je monopol,pokud jste
chtěla využít jiné doručovací firmy,tak jste tak měla učinit. Ale
pravděpodobně by Vám to nebylo nic platné,pokud by jste je neupozornila na
skutečnost,že balíček je křehký. Takže jste udělala chybu,no a teď
nadáváte mě,že jsem Vám řekla svůj názor. České pošty se
nezastávám,ale bohužel,taková mají pravidla,pokud se Vám nelíbí,jak
pošta pracuje,budete si muset stěžovat někde jinde, nebo se pro příště
poohlédnout po jiné možnosti doručení zásilky.
Upravil/a: kropitko
0 Nominace Nahlásit |
Měla jsem podobný problém. Jenže jsem byla odesílatel. Od příjemce
jsem dostala mail, že zásilka došla poškozená (poslala jsem ji jako
křehké zboží). Šla jsem ji reklamovat na poštu. Předložila i fotografie
poškozeného předmětu. Neuspěla jsem. Prý měl zásilku ihned po převzetí
reklamovat příjemce, i když v přepravním řádu mohou pooškození
reklamovat oba.
Vedoucí mně přečetla podmínky přepravy, balík musí být zabalený tak,
aby vydržel pád z výšky x metrů atd. Takže jsem nedostala nic a ještě
jsem měla nepříjemný pocit.
Byl Váš balík zabalen tak, jak uvádí pošta?
Skleněné předměty nebo jiné křehké věci musejí být zabaleny
v odolné
krabici (nejlépe ve dvou) vyplněné vhodnou ochrannou látkou. Za přepravy
musí být
zabráněno jakémukoli tření nebo nárazům předmětů mezi sebou
i mezi předměty a stěnami krabice.
Takže moc v úspěch nevěřte.
0 Nominace Nahlásit |
Mělo tam být „Křehké“.A důležité je zabalení.
Obalit to „křehké“ takovýma těma potvorama,co tak každý rád rupe.Jsou
to bublinky v igelitu.
Omluva – dnes se vyjadřuju obzvlášť pregnantně.
Jinak – tu službu poskytuje každé nádraží,pokud má Lampárnu.Tam já
chodívám.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek