Dobrý den,
rád bych se zeptal, zda-li někdo neví z jakého důvodu praskají hlavy u všech vozidel koncernu W u motorů 2.0 TDI 103kw a zda-li u vozů roku v.2009 je už tento problém odstraněn. Popřípadě na co si dát u těchto motorů pozor.
Předem mnohokrát děkuji za odpovědi.
Marek
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5047 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Koroptve s křepelkami toto téma ještě neprobíraly, tak nevím
o praskání hlav u těchto motorů. Nicméně naftové motory jsou
všeobecně citlivější na rychle zatížení (vysoké obrátky) studených
motorů než benzinové. Takže s nafťáky je potřeba alespoň prvních
5 –10 kilometrů jet vlažněji. A není je dobré ani hned po velkém
zatížení zhasnout, zejména s turbem.
A jinak na konkrétní problémy asi se zeptat na nějaké motoristické
diskusi.
0
před 5047 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jo, jo máte pravdu v sobotu prasklo pět žeber nějakému lyžaři na šumavském Zadově !!
0
před 5047 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek