Zdravím, máme u nás ve firmě problém s emailem. Email máme na
raz-dva.cz a máme tam dané dvě emailový adresy, řekněme email A a B .
Email B skoro nepoužíváme jen občas, Email A se používá pořád. Když
se z mailu A někam napíše tak odpověď přijde na mail B , ale jen OBČAS
né pokaždé. Kde by mohla být chyba? I když si pošlem sami sobě mail
A přijde to na B. Díky
Doplňuji:
Používáme Live Mail, nikde toto nastavení jsem nenašel. Mail nemohu poslat.
šéf odjel a má zamčenou kancelář. Vždy odesíláme stejným
způsobem…
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Upravil/a: nigi.jakub.
Zajímavá 0 před 3741 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
A není na emailu A nějaký filtr, který zprávy určitých vlastností
(podle nastavených kriterií) prostě přepošle??
Doplňuji:
Mosoji – vidím, že problematiku opravdu ovládáš…
😁
No – tak jen pro tvé info – na mailboxu (přímo v nastavení mailboxu
daného mailserveru) můžeš nastavit leccos – a to zcela bez ohledu na
obsluhu mailboxu – takže nějaký mailer (klient) prostě není
důležitý…
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
používáte klienta, nebo webové rozhraní? Nemáte někde nastaveno
„reply-to“?
Posíláte ty mejly vždy stejným způsobem? (stejný člověk stejným
programem ze stejného počítače)
ev. můžete mi z toho mejlu poslat jeden (nebo víc 😉 ) testovací na adresu: dochy seznam cz?
0 Nominace Nahlásit |
Poněvadž takové máte firemní nastavení.
Odpověď ti dá správce sítě, stejně tak může provést nápravu.
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?beer Nahlásit |
A dáváš si pozor z jakého účtu posíláš email ? Odpověď ti
přijde na ten účet z kterého ho posíláš. V Live Mail ( vynikající
klient !!) máš přidané účty ( emaily) při levé straně ve sloupečku.
Jsou tam názvy emailů !! a adresáře pro odeslané, přijaté, atd. pro
každý účet zvlášť !! Můžeš i barevně odlišit. Přepínáš se
myší.
Adresář cizích emailů používáš jeden pro všechny účty. Můžeš jich
mít i více než dva. Osobně to tak mám nastavené. Napravo u kraje vidím
na který účet mně přišel jaký email a tam se přepnu. Pokud odtud pošlu
email, přijde adresátovi s touto adresou a na ni také přijde odpověď.
Pokud si toho nejsi vědoma posíláš email jednou z toho a podruhé z onoho
účtu.
Osobně ještě používám protokol IMAP místo POP ale to na toto
nemá vliv.
Mowla bezvadný klient Live Mail !
Doplňuji:
Všimněte si odpověď k ničemu, ale o body se tady někdo podělil. Vždyť
prý jim o body nejde.
Upravil/a: mosoj
0 Nominace Nahlásit |
Nezlobte se na mne, ale já mám z Vašich formulací pocit,
že bude chyba opravdu u Vás v nastavení.
Máte opravdu dva různé e-maily, nebo jde o e-mail s aliasem?
V druhém případě se někdy stává, že odešlete e-mail z aliasu,
ale odpověď i potvrzení přijdou na e-mail.
Já bych si do firmy pozvala oborníka,
který by vše nastavil podle zadaných přesných kritérií/požadavků.
A zároveň bych vše nechala vysvětlit všem třem zaměstnancům.
Zaplatíte cca 1 až dvě hodiny práce
a budete mít po starostech.
_______
Poznámka:
Z e-mailu A nemůžete napsat na e-mail A, jenom na e-mail B
a naopak.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3741 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
ivzez: K poznámce. Z e-mailu A jde naprosto v pohodě napsat e-mail na A. Sám to používám jako nejjednodušší způsob pro jednoduchou poznámku nebo jak si zazálohovat a zpřístupnit nějaký soubor s konfigurákem… Je možné, že nějaký poštovní servr to hlídá a nedovolí, ale já se s tím nesetkal a rozhodně toto omezení není standardní.
Děkuju za informaci.
O možností poslat zprávu sama sobě vím jen u Gmailu
a u spamu (jeden čas mi chodily spamy jakoby z mé adresy.
U podnikových e-mailů jsem se s tím nesetkala,
tam jsem si max. mohla uložit e-mail do konceptů.
Mosoji, Mowla dostal ode mně palec protože to v dané chvíli byla rozumná odpověď na otázku. V té době ještě otázka nebyla doplněna. Stejně tak já odpovídal na otázku bez doplnění. V té době o Live Mailu nebyla nikde žádná zmínka (to za 1.) a i kdyby, osobně jej neznám a pokud by to nebylo někde napsáno tak bych stále netušil zda jde o lokální aplikaci či webového klienta dané schránky…(to za 2.)
Tak nechápu proč musíš takhle útočit…
Dochy – dík, ale Mosoj takhle rýpe – obvykle naprosto
neopodstatněně, poměrně často…
;-D
Docela se tím bavím.
Správce sítě nemáme. jsme firma o velikosti 3 zaměstnanců a pc nejvíc z nich rozumím já, tak to zkouším řešit. Pošleme do zahraničí Mail z A a přijde odpověď nebo i potvrzení o přečtení na Mail B. Oba maily máme na jednom PC. Dosud to fungovalo bezproblému. Poslední dobou to občas udělá takovouto kravinu.
Tak to netuším, ale kouknu se. Používáme Live Mail, začalo to měsíc zpět a nikde jsme nic nenastavovali. Chodí to tak i v potvrzení o přečtení tak pochybuji že by to bylo podle vlastností…
Jo jo na to si dáváme bacha, odešleme z účtu A na účet A a přijde to na účet B. Ale jak říkám, jen někdy. Hlava mi to nebere. Asi bude bordel někde v PC a dělá to krávoviny…
Sice nevím proč si posíláš sám sobě email na stejném serveru, ale budiž. Nyní jsem to zkusil a odpověď přišla na stejný server. Takže pokud máš nastavení účtů v pořádku, je to chyba na serveru poskytovatele netu. Kontaktovat a zkonzultovat.
Bedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |