Hlavně z již zmíněných důvodů a někdy ještě z důvodů bezpečnosti, např. protína li železniční trať frekventovaná silnice. A možná někde i z důvodů zvířecí stezky, ale za to druhé bych ruku do ohně nedal.
0 Nominace Nahlásit |
Jak jinak by ses chtěl dostat třeba přes Alpy? Železniční trati jsou omezené svým maximálním sklonem a jinak než tunelem to prostě nejde. Leda budovat dlouhé objížďky hor, nebo spíše pohoří a to by bylo na moc dlouhé cestování.
7Kdo udělil odpovědi palec? Emefej, briketka10, Mc Merkurion, Lamalam, Klaproth, da ny, gecco
před 2804 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Slouží k obdobnému účelu, jako silniční tunely.
6Kdo udělil odpovědi palec? Drap, Arne1, Mc Merkurion, Klaproth, briketka10, gecco
před 2804 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Tak tak souhlasim s Kepler,,to by sme si museli přesednout na lanovku a pokračovat v jízdě,to by bylo přestupů že by to nikoho už nebavilo.
4Kdo udělil odpovědi palec? Emefej, Mc Merkurion, Lamalam, gecco
před 2804 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To snad nemyslíš vážně, takovouto otázku? Snad aby se zkrátila, případně vůbec umožnila železniční cesta-spojení, mezi místy, mezi kterými jsou přírodní, nebo umělé překážky (hory, silnice, zastavěné oblasti, chráněné přírodní oblasti, moře-La Manche). Ne?
4Kdo udělil odpovědi palec? annas, Emefej, Mc Merkurion, Klaproth
před 2803 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Já tomu taky nerozumím. Třeba trať 135 z Mostu na Moldavu – most, tunel, most, tunel, most. A aby toho nebylo málo, tak vlak přijede do Dubí, chvilku postojí a pak začne couvat! Kdo tohle vymyslel?
1Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion
před 2803 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To je naprosto normální. U nás se tuneluje všude.
1Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion
před 2803 dny
|
0 Nominace Nahlásit |