Avatar uživatele
Kepler

Proč jsou potravinářské výrobky, které mají obal a značku příslušného řetězce, výrazně levnější?

Přitom se jedná obsahově o totožné výrobky.

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone, Ametyst před 996 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Ametyst

Anonymní výrobce, anonymní suroviny. Jako zákazníkovi se mi to nelíbí, proto nekoupím. Můžu jen ze zkušenosti říct, že je to polská výroba. Řetězce, nenasytné po zisku, milují Polsko. Zákazník zase nemiluje mizernou pověst polských výrobků. Natož když pod privátní značkou ani nesmí znát výrobce a zemi původu.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
elkon

Nejsou ze stejně kvalitních surovin, často je to poznat i na chuti. Používají se tam častěji různé náhražky.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Kazatel

Že by zaručený odbyt, větší množství výroby, menší hmotnost, nebo se na tom nemusí přiživovat několik prostředníků cestou, dalším důvodem může být nižší marže obchodníka, atd.. atd..

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
aliendrone

Tedy já jsem uvalil nejpřísnější embargo (zlounie hadr) na nákup podobných věcí, ale i tak mi to nedá. Mohl bys nějaké „obsahově totožné“ výrobky jmenovat? Albert ti prodá „bramborové lupínky“ z kukuřice. Vlastní zkušenost. :)

V dobách kdy zde řetězce začínaly dokonce SPOLEČNĚ rozjely reklamní kampaň (tolik k REÁLNÉ konkurenci, ať si oligopolisté mektají, co chtějí) na své budget značky. Vyrojilo se plno článků o tom, že jde o naprosto stejné produkty stejného výrobce, akorát se neplatí za značku. Demonstrovalo se to na již neprodávané/zrušené aviváži Azurit (jistě pamatuješ fórky na zdechlého smrdutého králíka).

Lidé časem prokoukli, že je to jen švindl, typicky u mléka. To dostaneš jen pod značkou mlékárny (nebudu rozebírat co dnes je nebo není „čerstvé mléko“, když to dokáže přežít ROK v krabici a pak týden na stole). Pokud jde o „recyklát“, tedy když UHT mléko po roce v krabici vyexpiruje, tak se o5 „převaří“ a znovu do krabic. Jenže takové „mléko“ se již nesmí prodávat pod značkou výrobce (mlékárny) a napsat na něj „zn. Tesco“ nebo podobně, tak každý ví, že kupuje něco, co NENÍ „čerstvé mléko“, nýbrž něco, co již klidně smrdí v krabici PÁTÝM rokem. :(
To je pokud vím maximum (tímhle způsobem to lze provést dle předpisů jen 5×, tedy 1× ročně). Takže když vidíš noname „mléko v AKCI“ za nějakých 10–15Kč, tak SICHR jde o to pětileté, které již NELZE pošeté „zrecyklovat“ (jakkoliv jsem někde četl, že to jde nějakou fintou obejít a předepsanou pětiletou lhůtu ZDVOJNÁSOBIT [při každoročním „převaření“], což by znamenalo, že takové „mléko“ vidělo krávu třeba i před DESETI lety, ale nwm podrobnosti)! K pláči je pohled na ovčano-voliče, kterak na ten humus (ovšem laciný!) dělají doslova nálety. :(

Podle mne platí, že všechno pod značkou řetězce je přinejlepším PODŘADNÉ kvality a znám lepší způsoby, kterak si mrvit zdraví. Co třeba chlastat, znáš? ;) :D

Upravil/a: aliendrone

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
df

Asi to berou od výrobce a jsou ušetřené marže pro obchodníky.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek