Avatar uživatele
konemy

Proč mi Tescomobile strhává peníze za připojení k internetu?

Chodí mi SMSky ve stylu: „Za připojení k internetu bylo strženo 19 Kč. Připojení je platné do dnešní půlnoci." Jak to mám vypnout? Nikdy jsem nepoužila data, používám WiFi, nechápu, co tohle je.

Zajímavá 0 před 2754 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Muso

Mobilní data nemusíš použít, telefon se připojí sám, pokud chce aktualizovat aplikace. Zaškrtni si v nastavení možnost „aktualizovat jen přes wi-fi“, to by mělo stačit.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Hlada

Pokud nejde o podvod, což je minimální pravděpodobnost, tak jsi data použila.
Oprátoři ta mají tak, že když se telefon připojí na data, nepošlou žádné upozornění, spojení umožní a pak následně fakturují.
V tomto případě je potřeba data v telefonu vypnout. Aplikace se mohou připojit třeba k aktualizaci bez vědomí uživatele.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
nyjono

  1. Zkontroluj nastavení a vyplní připojování
  2. Zeptej se provozovatele sítě

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Emefej

A copak ti odpověděli pánové z Tescomobile?

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek