Protože spalovací motor musí nejprve dosáhnout provozní teploty, než může dodávat plný výkon. Potom, jak píše led, každý stroj je třeba užívat tak, jak stanovuje jeho výrobce.
BTW: V letadle se na plyn nešlape, ale za něj tahá. Má tvar páky či táhla, zpravidla po levé ruce pilota. Přitažením k sobě se otáčky a výkon motoru zvyšují. Správně se to nazývá „přípusť motoru“.
Upravil/a: dubraro
1Kdo udělil odpovědi palec? BergySeltzer
před 2727 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To je to samé proč nekadíme hned na plno hrozí rychlé opotřebení.
0
před 2727 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nevím, kde jsi to vzal, možná to tak je, ale důvod neznám. Nepřipadá mi logický. Naopak, při startu se často používá navíc forsáž, nebo dokonce jednorázové startovací rakety (hlavně u stíhaček a větších vojenských dopravních letadel). Vše záleží na délce ranveje a požadavku rychlosti vzletu.
0
před 2727 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Piloti sú povinní pri štarte sa riadiť letovým manuálom. Tam je presne
stanovený postup úkonov a požiadavky na chod motorov počas štartu.
Súčasne musia robiť prepočty vplyvu vetru, počasia, hmotnosti lietadla a
ďalších špecifík letu. Akékoľvek vybočenie zo stanovených pokynov
môže viesť ku kolízii.
Pre lepšiu laickú informovanosť nájdite si na internete, prípadne pozrite
v televizii dokumentárne filmy o leteckých nešťastiach.
0
před 2727 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
pepe: na tom něco je. Ve Slezsku existuje přísloví: Vartki guvno řiť targo (rychlé hovno trhá prdel) 🙂