Přiklopím víko NTB a třeba po 30ti minutách ho otevřu a wifi je odpojeno, kliknu na „odstranit potíže“ a na konci řešení problému se objeví hláška: Adaptér Wi-fi nemá platnou koniguraci protokolu IP. Opraveno. A Wifi funguje, nevíte někdo čím to je? Jsem rád že se problém vyřeší po kliknutí na „odstranit potíže“ ale dřív to nedělalo, teď tak z deseti případů se to 8× od wifi odpojí…Prosím v případě rady o laické vysvětlení, nejsem žádnej odborník přes pc, díky!// Tak jsem ve správci zařízení našel síťové adaptéry a Intel Dual Band Wireless AC-3165 a u toho pod řízením spotřeby bylo zaškrtnutý políčko povolit počítači vypínat zařízení z důvodu úspory el. energie, tak jsem to zrušil! Těch adaptérů je tam víc samej Wan ale u těch není žádný řízení spotřeby jen u toho Intel Dual, tak uvidím, 2× jsem to zkoušel a zatím se to od wifi neodpojilo! Díky
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Dochy před 1762 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Při uspání se sníží spotřeba elektřiny, čehož součástí je zřejmě i vypnutí WiFi adaptéru. Pokud v té době vyprší čas, na který je DHCP serverem přidělena IP adresa, tak se po zapnutí adaptér nemůže připojit k síti, dokud nepožádá o přidělení nové IP adresy.
0 Nominace Nahlásit |
Zkus ve Správci zařízení najít v síťových adaptérech ovladač WiFi a na kartě úplně vpravo vypnout „řízení spotřeby“.
0 Nominace Nahlásit |
dubraro: Tak jedna věc je IP konfigurace, druhá věc je připojení k AP. Nejdřív musí být připojen k AP aby vůbec mohl nějaké DHCP řešit. A pokud máme stejný problém (což si nejsem jist) pak se k AP vůbec nepřipojí. A pokud připojen je, pak by DHCP měl počítač řešit automaticky.
Win10?
Mně nepíše o žádných problémech. Zkrátka se jen odpojí a už se
nepřipojí, přestože má nastaveno připojovat automaticky. Pak stačí jen
ťuknout RUČNĚ na připojit – všechny přihlašovací údaje PC zná, že
se má přihlašovat automaticky ví (stále vidím, že je zaškrtnuto) ale
se.. na to.
Takže pokud někdo bude znát řešení, uvítám info…