Z jakého důvodu se podle Vás v reklamách na vložky a tampóny mluví
o absorpci tekutiny
a né o absorpci krve? Ze strachu z pohoršení TV diváků? Přijde mi to
v dnešní době zvláštní, když
jsou všude potoky krve v kriminálkách, že by to v reklamě
„pohoršovalo“…
Děkuju za odpovědi
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3206 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Protože reklama má evokovat příjemné pocity – jinak by, až na
výjimky, byla k ničemu…
Takže zatímco propagace vložek zmiňuje „tekutinu“ (i když všichni
vědí, že jde o krev), propagace ´akčního krváku´ ukazuje „krev“
(i když všichni vědí, že jde o potravinářské barvivo a sirup)…
😉
0 Nominace Nahlásit |
… protože ne vždycky jsou na krev,ale používaj se i proti inkontinenci …
0 Nominace Nahlásit |
Nikdy nevíš co jim tam teče.
1Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion
před 3206 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
gecco má v podstatě pravdu. V případě reklamy a její právní úpravy je nutno nahlédnout do zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů. Ten v § 2 vypočítává, jaké druhy reklamy jsou zakázány. Mimo jiné se tedy zakazuje reklama, která je v rozporu s dobrými mravy. Určitě není mravné vysílat reklamu na hygienické potřeby, které by explicitně vyobrazovaly krev. Proto ta tekutina 😉
Ještě mě napadá, že by důvodem mohl být i zákaz diskriminační reklamy, neboť zmiňované problémy se můžu netýkají.
Jde jen o můj názor, nechci vyvolávat diskuze o mravnosti či nemravnosti jiných vysílaných reklam.
0 Nominace Nahlásit |
a ked môže v reklame na inkontinenčné vložky zaznieť ,,neželaný únik moču", môže zaznieť aj krv
nikdy sme sa na marketingu neučili, že toto je priamo zakázané povedať.....
0 Nominace Nahlásit |
nejde o krev v pravém slova smyslu, ale o odumřelou a vyloučenou děložní sliznici (endometrium) s příměsí krve
0
před 3205 dny
|
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?gecco Nahlásit |
Protože kdyby se v reklamách na hygienické potřeby pro dámy objevila, s odpuštěním, stará dobrá staročeská zabíjačka, tak by to všichni přepnuli a ještě jim to vyevokovalo negativní pocity. Holt reklamy na hygienické potřeby pro ženy jsou takové lehce zavádějící, protože jen málokterá ukáže to, jaká saň se vám z manželky během tety Irmy stane. :)
Ahojky, no, když jsme už u této problematiky. Je tu někdo, kdo trpí inkontinencí? A pokud ano, jaké pomůcky jste kupovaly? A dáte na reklamu? Nebo podle čeho se orientujete?
Ovšem co se týče třeba těch vložek na únik moči, tak tam v klidu řeknou, že se používají při nechtěném úniku moči a neřeknou při nechtěném úniku kapaliny…
a co se týče odpovědi Luxxe, tak tam už by vůbec neměli dávat slovo „tekutina“, když jsou tam ještě jiné „věci“…
Mám pocit, že „krev“ není v daném případě zcela přesný pojem. I když geccovo vysvětlení je pravděpodobnější, než že se jen reklamáci snažili nepoužívat nepřesné výrazy 😉
Dochy, obávám se, že použití přesných, správných a pravdivých
termínů by reklamu obecně odkázalo do stavu nefunkčního…
😉
V reklamě na vložky by pak vedlo ke krachu výrobce, který by takovouto
reklamu v pominutí smyslů markeťáků uvedl…
😉
Hezky vysvětleno:) Asi to tak bude, i když mě osobně zmínka o „tekutině“ spíš točí než aby ve mně evokovala příjemné pocity.