Když dítě sedí od osmi do dvou, dojde domů a většina z nich minimálně ještě jednu hodinu stráví nad úlohami a učením se, jak se může dotyčné dítě intelektuálně rozvíjet nad rámec výuky? Nedokážu si představit, že bude pět dní v týdnu osm hodin sedět a poté si místo jití ven raději znovu sedne a přečte knížku, učebnici, skripta, … přesto by značná část studentů toto dělala. Proč škola zabírá tolik času žáka, když by se dala ostrouhat na polovinu? Proč cítí učitelé povinnost zatěžovat ještě žáky nad rámec výuky sáhodlouhými domácími úkoly?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? melanie před 3569 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
A co teprve na vejšce , to se z toho zcvokneš.
Doplňuji:
Halt bude málo intelektuálů !
Upravil/a: mosoj
4Kdo udělil odpovědi palec? annas, gagaga, orwell, zzzlatokopka
před 3569 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Vážně je to tak strašné?
Já myslím, že dítě/student si dokáže určit kolik času chce škole
věnovat a počet domácích úkolů to moc nezmění.
Naši učitelé jsou teda asi divní ale na SŠ už moc úkolů nedostáváme a
s dobrým time managmentem se dají dělat ve škole + máš pomoc
spolužáků :)
3Kdo udělil odpovědi palec? annas, marci1, zzzlatokopka
před 3569 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
To proto, ať si děti zvyknou, až budou dospělí stráví v práci 8 až 12 hodin denně, mnohdy i o víkendech, pak příjdou domů a budou je čekat ty domácí povinnosti (vaření, praní, uklízení atd.) a pak ještě ti šílení, kteří se rozhodnou v dospělosti pokračovat ve studiu, budou po nocích sedět nad skripty:-DD
Víš jak se too říká:-) Co se v mládí naučíš.........
0 Nominace Nahlásit |
Je dokázáno, že v mladém věku je člověk nejvíce a nejefektivněji
schopen vstřebávat nové vědomosti a učit se novým dovednostem (jak se
říká – „starýho psa novým kouskům nenaučíš“).
Mám za to, že když jde dítě ven, je intelektuální rozvoj to poslední, po
čem v tu chvíli touží – ven se chodí spíše odreagovat.
Ale máte naprostou pravdu v tom, že nároky kladené na studenty jsou
zbytečně vysoké, školy bývají dnes kritizovány za to, že studenty
„přeinformovávají“. Je to částečně způsobeno tím, že mnozí
učitelé mají pocit, že právě ten jejich předmět je alfou a omegou
života.
0 Nominace Nahlásit |
Tvoje otázka je protimluv, neboť z polovičního analfateta se intelektuál nikdy nestane:
0 Nominace Nahlásit |
Taky si kolikrat rikam, kdo takovehjhel system vymyslel(hlavne kdyz po
7 jodinach ve skole sedim dalsi hodinu a pul u 20 stranek z biologie na
zitrejsi velkej test), kdyz 1/4 predmetu je naprosta ztrata casu a vubec bysme
tam nemuseli byt, dalsi 1/3 jsou veci, co se muzou hodit tem, co by meli zajem
studovat obor na VS (napriklad ja vazne nepotrebuju vedet jak lovi netopyri,
dulezitejsi je, ze vim jestli se v tom slove pise i nebo y) a 1/3 opravdu
potrebujem.
Tezko rict, proc to tak je. Treba nam chcou vymyt mozky nebo si spis mysli, ze
kazdej potrebuje vedet takovy veci. A to „opravdu potrebujem“ v dobe kdy
mame po ruce google.
0
před 3569 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
mosoj-Vysoká se dá zvládat ve dvou dnech týdně a víceméně si už
můžeš vybrat, co chceš studovat, oproti základní a střední škole, kde
osnovy jsou téměř stejné.
quimby-minimálně šest hodin denně ve škole být musíš a učit se musíš
také. Což v průměru vychází na zhruba těch 8 hodin.
zzzlatokopka-něco jiného je pracovat 8 hodin denně u pásu a něco jiného
8 hodin sedět a značnou část tohoto času přemýšlet či se něco nového
učit.
Navíc si můžeš vybrat, co chceš za práci dělat, na většině středních
škol si nemůžeš vybírat, co se chceš více učit.
melanie-někde se ti zatoulala jedna dvanáctina předmětu.
K čemu by potřeboval doktor či právník vědět, jak loví netopýři?
dudu-nikde se o intelektuálech nebavím, intelektuální je synonymum pro
rozumový, psychický.