Zdravím všechny znalé problémů Micry K12.
Popis problému: V průběhu jízdy se rozsvítila oranžová kontrolka na
palubní desce, pocítil jsem, že motor ztratil výkon, nereagoval na
sešlápnutý plyn! Otáčky motoru se samočinně pohybovaly od 500 do
2000 i při plně sešlápnutém pedálu. Po vypnutí a chvilkového čekání
jsem opět nastartoval a motor běžel normálně i s rozsvícenou kontrolkou.
Při diagnostice v servisu mi bylo řečeno, že se jedná o závadu
škrtící klapky.Ta byla vyměněna, chybové kódy vymazány a motor běžel
tak jak má. Ale po ujetí cca 50 – ti km se výše uvedená závada objevila
opět Co je, prosím vás příčinou této závady ? Poradíte mi? Jsem už
s toho zoufalý, zvlášť, když auto dennodenně potřebuji!
Doplňuji:
Auto jede (zatím) !!! Jen jsem mimo tu odpojenou baterku, docvakal všechny
možné kontakty.
Zajímavá 0 před 4064 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Může to být špatná funkce krokového motorku.
Zkus na chvilku odpojit baterku a znovu připojit. Řídící jednotka by se měla zresetovat.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4065 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Dobrý den, chci se zeptat zda se podařilo závadu odstranit? Nyní se přesně to co píšete děje a nevím si rady.. Předem děkuji za odpověď
0
před 407 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Mosoji, zkusím, měl jsem to v plánu. O té baterce jsem už někde četl. Dík
Já jsem to takhle dělal u Daewoo léta. Nikdo na nic nepřišel a teď na
stará kolena to přestalo dělat ! Používám ho jako druhé auto v zimě !!a
jezdí bez problémů (230 000 km).
Nejhorší bylo že v servise dělali to samé a platil jsem za odpojení a
připojení baterie 1500 Kč !! Nakonec mně to přijímací technik
prozradil !!
Jo, a četl jsem, že je vhodné motor zahřát na provozní teplotu a posléze aku odpojit. No, už jsem to udělal a uvidím zítra ráno. Dám vědět, ju ?
Tak ono na tom moc nezáleží, ale spíš naopak.
Odpojit, po chvilce zapojit. Nastartovat a nechat motor v klidu zahřát na
provozní teplotu. Řídící jednotka se tak znovu učí „jezdit“. Když to
ale neuděláš ani to nepoznáš. Jednotka si nové hodnoty stejně načte.
Liší se to ale značka od značky. Vyšší kategorie aut ani nedovolují
odpojení baterky a musí se do servisu, jinak auto nenastartuješ. To jsou
jednotky které hlídají i napětí na baterce.
Tak nic z toho. Baterka byla vypnuta 6 hodin, kontrolka svítí a závada je stále! ☹
Tou vypojenou baterkou se mi (snad i něco jiného) vynuloval denní počítadlo KM .