Dobrý den,
eshop přijal moji reklamaci z pošty dne 9.9.2011. Tvrdí, že
5.10.2011 odeslali peníze na můj účet. Ale žádné peníze zde nejsou.
Mám právo mít už od 9.10.2011 (30 dnů podle zákona o reklamaci) peníze
na účtě? Můžu je žalovat?
Doplňuji:
Co mi radíte udělat?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4789 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Žalovat určitě můžete, ovšem otázkou zůstává , zda to bude
k něčemu dobré a hlavně, jestli se to vyplatí.
Doplňuji:
Pokud neni domluva možná, obrátut se na ČOI
Upravil/a: Drap
2Kdo udělil odpovědi palec? annas, Michal Kole
před 4790 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
znovu je kontaktujete a urgujte nedoručení peněz
2Kdo udělil odpovědi palec? annas, Michal Kole
před 4789 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Záleží, co vlastně chcete. E-shop musí vaši reklamaci do třiceti dnů vyřídit. Pokud tak neučiní má se za to, že je vada neodstranitelná, tedy se všemy právními důsledky. (Rozumějte – dojde k odstoupení od smlouvy ze zákona, tedy vám vrátí peníze). Pokud vám peníze nevrátí a trvají na tom, že vám dají 35. den opravené zboží, toto odmítněte. Pokud vám peníze nepřišli, ač přijít měli, buďte velkorysá a počkejte ještě pár dní, pak bych je pourgoval a potom na ně podal žalobu. (Důležité je, aby žaloby byla podána před tím, než vám přijdou na účet peníze – má to vliv na to, kdo ponese náklady řízení) OK?
0
před 4789 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek