Avatar uživatele
mychaal

Reklamace. 30 dní pryč

Dobrý den,
eshop přijal moji reklamaci z pošty dne 9.9.2011. Tvrdí, že 5.10.2011 odeslali peníze na můj účet. Ale žádné peníze zde nejsou.
Mám právo mít už od 9.10.2011 (30 dnů podle zákona o reklamaci) peníze na účtě? Můžu je žalovat?
Doplňuji:
Co mi radíte udělat?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4789 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Žalovat určitě můžete, ovšem otázkou zůstává , zda to bude k něčemu dobré a hlavně, jestli se to vyplatí.
Doplňuji:
Pokud neni domluva možná, obrátut se na ČOI

Upravil/a: Drap

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
hanulka11

znovu je kontaktujete a urgujte nedoručení peněz

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Fidel

Záleží, co vlastně chcete. E-shop musí vaši reklamaci do třiceti dnů vyřídit. Pokud tak neučiní má se za to, že je vada neodstranitelná, tedy se všemy právními důsledky. (Rozumějte – dojde k odstoupení od smlouvy ze zákona, tedy vám vrátí peníze). Pokud vám peníze nevrátí a trvají na tom, že vám dají 35. den opravené zboží, toto odmítněte. Pokud vám peníze nepřišli, ač přijít měli, buďte velkorysá a počkejte ještě pár dní, pak bych je pourgoval a potom na ně podal žalobu. (Důležité je, aby žaloby byla podána před tím, než vám přijdou na účet peníze – má to vliv na to, kdo ponese náklady řízení) OK?

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek