Dobrý den, zajímalo by mě jestli můžu reklamovat zboží na
pobočce.
A to tak, že bych jim ukázal zboží a zdělil závadu.
I když se o tom všude píše, nikde jsem nenašel nic konkrétního.
Děkuji.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3614 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Vezmi zboží s účtenkou, zajdi na jakoukoliv pobočku, řekni jim v čem
je chyba a oni s tebou sepíšou reklamaci. Až bude opraveno, pošlou sms.
Jenom podotknu, že pokud je to do 14 dní od koupi, tak nereklamuj ale
vracej.
0 Nominace Nahlásit |
Reklamovat určitě můžeš. Nezapomeň že máš zcela určitě nárok i na finační náhradu nákladů které ti s reklamací vznikly. To jest zcela určitě na úhradu jízdného a to i autem, nebo předložíš jízdenky z dopravních prostředků.
Dnes jsem takto vracel zboží do Hornbachu, nikdo se nebránil zaplatit jízdné autem, jenom chtěli velký techničák k určení spotřeby. Ten jsem samozřejmě neměl a tak jsme se dohodli, že se zastavím až tam zase pojedu a jízdné doplatí. Peníze za zboží ale vrátili.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud máš účtenku nákupu, pak by neměl být nikde problém a zboží by ti měli vyměnit/vrátit peníze.
0 Nominace Nahlásit |