Avatar uživatele
anonym

Reklamace faktury od T-mobile.

V květnu jsem pořídil měsíc internetu v mobilu zdarma. Asi za týden přišla faktura na 3300,–. Hlavní částka byla za internet. Na infu mi řekli, že částka je za duben ve dvě hodiny ráno. Do onoho května jsem ale internet nepoužil. Natož ve dvě ráno bych pravděpodobně spal.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5329 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Miroslavst

Tak trošku nechápu dotaz. Uvádíte v květnu jsem si pořídil internet a navíc měsíc zdarma.
Pak vám přišla faktura za duben. Jak může být ve faktuře za duben internet, když jste si jej pořídil v květnu?
Já kdysi měl o TM internet, kde všude uváděli surfování zdarma. Bylo to tři dny před ztúčtovacím obdobím, tak jsem surfoval. Za tři dny jsem skončil a nepoužil. Přišla faktura na asi 800Kč. Dal jsem reklamaci a řekli mi, že surfování jen v T-zones, jinde se platí. Podal jsem písemnou rerklamaci s odůvodněním, že v letáku, na infolince, v televizi říkají surfování a není omezeno jen na t-zones. Mou reklamaci vyřídili takto: Vaše reklamace je neopodstatněná, přesto vám vracíme asi 800Kč.
Asi se chytli za nos, protože měli chybu. Pak to opravili v médiích a říkali na t-zones.
Takže doporučuji, pokud budete mít co nejvíce argumentů, uveďte je v reklamaci-písemné a uvidíte. Stejně mi však nejde na rozum ten duben.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ReHu

Budeš asi těžko prokazovat, že ho nepoužil třeba někdo z rodiny apod. Ale určitě to zkus.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek