se zjistenim, ze dilek chybi. Nechteji mi uznat reklamaci, pry jsem si mela
zbozi na prodejne zkontrolovat. Predem dekuji za Vase odpovedi.
Doplňuji:
Nechteji reklamaci uznat, co je to za spravedlnost? Kocarek za skoro 1400,–Kc
a zklamana dcerka primo na Stedry vecer…Kocarek ted lezi v koute a neda se
pouzit… Hruza.Nemaji kontrolovat soucastky uz ve skladu? Co kontaktovat primo
vyrobce? Jeste jednou dekuji…
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4704 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
ve velké míře záleží na obchodníkovi,obávám se ale,že reklamaci
neuznají
Doplňuji:
kontrola by měla podotýkám měla být u výrobce,zřejmě selhal lidský
faktor,nezbývá než sehnat díl náhradní,třeba u výrobce
Upravil/a: pavluš
0 Nominace Nahlásit |
Pokud nepomůže odkaz, zkus online poradnu SOS, mám s ní jen dobré
zkušenosti.
Jak reklamovat:
Zdroj: aktualne.centrum.cz/finance/nakupy/clanek.phtml?id=656170
0 Nominace Nahlásit |