Avatar uživatele
niobe

Reklamace-jak reklamovat, pokud chybi u zbozi dil, jinak je zbozi v poradku?Koupeno 10/2011 krabice otevrena 24.12. a

se zjistenim, ze dilek chybi. Nechteji mi uznat reklamaci, pry jsem si mela zbozi na prodejne zkontrolovat. Predem dekuji za Vase odpovedi.
Doplňuji:
Nechteji reklamaci uznat, co je to za spravedlnost? Kocarek za skoro 1400,–Kc a zklamana dcerka primo na Stedry vecer…Kocarek ted lezi v koute a neda se pouzit… Hruza.Nemaji kontrolovat soucastky uz ve skladu? Co kontaktovat primo vyrobce? Jeste jednou dekuji…

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: niobe

Zajímavá 0 před 4704 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
pavluš

ve velké míře záleží na obchodníkovi,obávám se ale,že reklamaci neuznají
Doplňuji:
kontrola by měla podotýkám měla být u výrobce,zřejmě selhal lidský faktor,nezbývá než sehnat díl náhradní,třeba u výrobce

Upravil/a: pavluš

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Deli

Obraťte se přímo na výrobce a na přístup prodejce si postěžujte.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
www

Pokud nepomůže odkaz, zkus online poradnu SOS, mám s ní jen dobré zkušenosti.
Jak reklamovat:

Zdroj: aktualne.centrum­.cz/finance/na­kupy/clanek.phtml?id=65­6170

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
niobe

Snad to pomuze… :(

před 4704 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek