Zdravím, nechal jsem si v servisu opravit zrcátko (nešlo nastavit) a
přerušovač, který cvakal jak se mu chtělo. Servis mě informoval, že bude
potřeba díly vyměnit, s čímž jsem souhlasil. Auto jsem dostal zpátky po
několika urgencích po měsíci, na první pohled vypadalo vše opraveně, tak
jsem opravu zaplatil.
Po důkladnější kontrole jsem ale zjistil, že proběhla jen výměna dílů,
ne oprava původního problému, a zrcátko pořád nastavit nejde (navíc
vyměněný díl úplně nesedí do originálního zrcátka, takže nejde
sklopit) a přerušovač pořád cvaká jak se mu chce, přestože díly byly
vyměněné. Dal jsem auto teda na reklamaci (když jsem chtěl vyplnit
reklamační formulář, žádný mi nedali se slovy, že to prostě
opraví).
Můžou po mě pak chtít nějaké dodatečné platby, nebo je to v rámci
reklamace zdarma, když jsem zaplatil auto, které mi bylo předáno jako
opravené? Nebo můžu žádat nějaké vrácení peněz, kdyby se jim oprava
nedařila nebo trvala opět přes míru dlouho? Bohužel jsem zaplatil za to,
že jsem auto měsíc neměl (teď už čekám 2 týdny a u servisu se nehlo
z místa) a že jsem ho dostal zpátky v horším stavu, než jsem ho
předával.
Děkuji
Zajímavá 0 před 754 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odstranění vady z díla (opravy) jde už na vrub autoservisu, takže ne, dodatečné platby po vás nemůže chtít. Pokud by se vada nepovedla odstranit, tak ano, peníze můžete požadovat zpět. Jen doufám, že alespoň při první návštěvě jste sepsali smlouvu. 😃
0
před 754 dny
|
0 Nominace Nahlásit |