Zdravím,
měl bych dotaz, zakoupil jsem si mobil (stále ho mám v záruce) a ten jsem již 3× reklamoval se stejnou chybou. V prvních dvou případech mi byl vrácen, že byla přehrána ROM a že chyba se již neprojevuje (v obou případech jsem mobil znovu reklamoval, že chyba se stále projevuje). Když jsem ho dával reklamovat po 3., byl mi vrácen že chyba se doopravdy projevuje při delším používání, každopádně chyba odstraněna nebyla.
Jak nyní postupovat? Předpokládám že obchodník se bude cukat, proto bych chtěl poradit, jak se v tuto chvíli zachovat? Jestli si např. zažádat o potvrzení že mi peníze nevrátí a řešit to nějak dál?
Děkuji za každou radu.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 3928 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
http://www.odpovedi.cz/search?q=reklamace%20vr%C3%A1cen%C3%AD%20pen%C4%9Bz
0 Nominace Nahlásit |
Máš protokoly od těch proběhlých reklamací?
Nemyslím, že by se „obchodník“ cukal.
Ale pro jistotu si sebou vezmi nějakého svědka (bude-li se prodejce cukat
při řešení reklamace, nebude , pravděpodobně, ochoten ti dát jakékoli
potvrzení) – a pokud neuspěješ, nezbude ti, než podat žalobu (´hrozby´
SOS či medializací, předpokládám, použiješ – v případě potřeby,
při jednání).
0 Nominace Nahlásit |
Neopravitelná vada? Alespoň trochu slušný obchodník se cukat nebude.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 3928 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jen doplním, ten judikát o třech stejných reklamacích platí pouze, pokud byla vždy reklamace uznaná jako oprávněná. pokud by se cukal, doporučuji nechat si vyhotovit posudek soudního znalce. V písemném odstoupení od smlouvy ho na tuto možnost upozornit a také mu řekni, že náklady za znalce a právní zastoupení budeš požadovat po něm. pokud obchodník vidí, že se zákazník nedá, raději ustoupí.