Koupila jsem si myčku přes internetový obchod.Při převzetí od dopravce
jsem zkontrolovala neporušenost obalu. Boužel při úplném rozbalení jsem
zjistila, že dvířka myčky nejdou otevírat, zadrhávají ve spodní části.
Uplatnila jsem reklamaci. Prodejce odepsal, že mám reklamovat u přepravní
společnosti. Odepsala jsem, že nereklamuji přepravu, ale vadný výrobek.
Poté mi prodejce napsal kontakt na servisní linku s tím, že serv. technik
posoudí závadu.
Mám právo vrátit zboží prodejci do 14-ti dnů i v případě, že se
jedná o vadné zboží?
Jaká mám vůbec práva? Jak postupovat? Máte někdo zkušenosti?
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? zzzzz před 4393 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
zde je popis http://www.bezplatnapravniporadna.cz/online-zdarma/component/content/article/5286-reklamace-vraceni-zbozi-informace.html#PODMINKY-PRO-VRACENI-NEBO-VYMENU-NEVHODNEHO-DARU
nebo tady.
-
Prodejce může nasměrovat na servis.
0 Nominace Nahlásit |
Právo na vrácení vadného výrobku do 14 dnů máte. Budete ale muset hradit dopravu a prodejce si může z kupní ceny odečíst náklady na zpětné zabalení. Výhodnější je reklamace. Můžete požadovat její vyřízení opravou nebo výměnou zboží.
0 Nominace Nahlásit |
Že je zboží vadné, je nepodstatné, odstupte od smlouvy do 14-ti dnů bez udání důvodu. Je to občanské právo ne obchodní. Já už bych od něj vyměněnou myčku nechtěla, pokud už teď není ochoten to řešit a odkazuje Vás na jiné a vymlouvá se, tak jaký máte důvod mu věřit? Odstoupení zašlete poštou doporučeně a to ihned.
Občanský zákon § 53 odstavec 7
Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. V případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 6, činí tato lhůta pro odstoupení 3 měsíce od převzetí plnění. Jestliže však jsou informace řádně předány v jejím průběhu, dochází k ukončení tříměsíční lhůty a počíná od té doby běžet lhůta čtrnáctidenní.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4392 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Pokud by to obchode nezaregistroval jako reklamaci, tak by to vrátit do 14 dní šlo.
Teď už asi ne.
Dost prodejců se reklamacím brání zuby nechty, protože je to stojí peníze a ty pak si musíš platit soudního znalce a soudit se.
0
před 4393 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek