Před měsícem přijali v internetovém obchodě moji reklamaci, 30 dní včera uběhlo a nic se mi od nich nevrátilo a ani na webu nemají žádnou zprávu o stavu či navrácení reklamace. Co teď mohu dělat nebo po nich požadovat? Můžu požadovat zaslání nového kusu, nehledě na ten reklamovaný?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5574 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Zkuste kontaktovat prodejce a optat se jak s Vaší reklamací postupuje. Pokud již uplynulo 30dnů a máte písemně potvrzeno, že prodejce přijal reklamaci před 30-ti dny, tak máte právo na odstoupení od smlouvy a tím buďto zaslání nového zboží nebo vrácení peněz.
0 Nominace Nahlásit |
ano samozřejmě máte právo i na vrácení peněz v plné výši, zde máte i jasně vyhraný soud,kdyby něco, ovšem pozor do doby reklamace se nezapočítává odeslání zásilky poštou, ale až její přijéti obchodem
0
před 5574 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Ve třicetidenní lhůtě Vám prodejce může zboží opravit nebo vyměnit. Pokud lhůta uplyne, máte nárok na vrácení peněz. Pokud se s prodejcem dohodnete na jiné možnosti (zaslání nového kusu), lze reklamaci vyřešit i tak, avšak pokud prodejce nebude s touto možností souhlasit, zákon stanovuje právo skutečně pouze na vrácení peněz.
0
před 5574 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek