Avatar uživatele
anonym

Reklamaci nevyřídili včas, co můžu dělat?

Před měsícem přijali v internetovém obchodě moji reklamaci, 30 dní včera uběhlo a nic se mi od nich nevrátilo a ani na webu nemají žádnou zprávu o stavu či navrácení reklamace. Co teď mohu dělat nebo po nich požadovat? Můžu požadovat zaslání nového kusu, nehledě na ten reklamovaný?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5574 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Dandi

Zkuste kontaktovat prodejce a optat se jak s Vaší reklamací postupuje. Pokud již uplynulo 30dnů a máte písemně potvrzeno, že prodejce přijal reklamaci před 30-ti dny, tak máte právo na odstoupení od smlouvy a tím buďto zaslání nového zboží nebo vrácení peněz.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Attack-design

ano samozřejmě máte právo i na vrácení peněz v plné výši, zde máte i jasně vyhraný soud,kdyby něco, ovšem pozor do doby reklamace se nezapočítává odeslání zásilky poštou, ale až její přijéti obchodem

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
LuciJe

Ve třicetidenní lhůtě Vám prodejce může zboží opravit nebo vyměnit. Pokud lhůta uplyne, máte nárok na vrácení peněz. Pokud se s prodejcem dohodnete na jiné možnosti (zaslání nového kusu), lze reklamaci vyřešit i tak, avšak pokud prodejce nebude s touto možností souhlasit, zákon stanovuje právo skutečně pouze na vrácení peněz.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování