Avatar uživatele
kokos23

Reklamovala jsem v zár.době telefon.Pokud do 30dnů neodpoví nebo jinak nedají vědět,jak mám dál postupovat?Děkuji

Reklamovala jsem v zár.době telefon.Pokud do 30dnů neodpoví nebo jinak nedají vědět,jak mám dál postupovat?Děkuji
Doplňuji:
Moc děkuji za odpovědi a chci se zeptat,zda odstoupení od smlouvy musí být písemné a pokud ano,jak to mám formulovat?Dě­kuji Hanka

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? mojitek před 3629 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
mojitek

oni Vám nedají sami o sobě vědět,o to se musíte postarat Vy. Jinak po 30 ti denní době se stavte tam kde jste to reklamovala a pokud nebude reklamace vyřízena,tak už nezáleží na tom jestli byla oprávněná nebo jestli to spravili/nespravili-žádejte budto vrácení peněz v plné výši nebo výměnu zboží.Jedno nebo druhé nebudou určovat oni,ale rozhodnete se sama jestli chcete 1. nebo tu 2, možnost.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Hykam

Pokud do 30 dnů není reklamace vyřízena, považuje se to za závadu neodstranitelnou, tudíž můžeš odstoupit od smlouvy a požadovat zpět peníze.
Ovšem doporučuji si do obchodu zavolat a optat se, zda je reklamace vyřízena.
Doplňuji:
Dojít na prodejnu a požadovat zpět peníze, nic psát nemusíš. Akorát sebou dones veškeré příslušenství (nabíječku, sluchátka…), ale pokud už např, sluchátka nemáš, není to důvod k odmítnutí odstoupení od smlouvy, nenech se odmítnout.

Upravil/a: Hykam

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ivzez

Předchozí odpovědi jsou správné.
Já jen doplním, že třicetidenní lhůta začíná běžet
den po předání předmětu k reklamaci.

Odstoupit od smlouvy je možné až po marném uplynutí reklamační lhůty,
tedy až den po uplynutí 30 dnů (celkem půjde o 32. den).

Pokud by měla reklamační lhůta skončit během víkendu
nebo ve svátek, posouvá se poslední den na nejbližší pracovní den.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek