Reklamovala jsem v zár.době telefon.Pokud do 30dnů neodpoví nebo jinak
nedají vědět,jak mám dál postupovat?Děkuji
Doplňuji:
Moc děkuji za odpovědi a chci se zeptat,zda odstoupení od smlouvy musí být
písemné a pokud ano,jak to mám formulovat?Děkuji Hanka
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? mojitek před 3613 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
oni Vám nedají sami o sobě vědět,o to se musíte postarat Vy. Jinak po 30 ti denní době se stavte tam kde jste to reklamovala a pokud nebude reklamace vyřízena,tak už nezáleží na tom jestli byla oprávněná nebo jestli to spravili/nespravili-žádejte budto vrácení peněz v plné výši nebo výměnu zboží.Jedno nebo druhé nebudou určovat oni,ale rozhodnete se sama jestli chcete 1. nebo tu 2, možnost.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud do 30 dnů není reklamace vyřízena, považuje se to za závadu
neodstranitelnou, tudíž můžeš odstoupit od smlouvy a požadovat zpět
peníze.
Ovšem doporučuji si do obchodu zavolat a optat se, zda je reklamace
vyřízena.
Doplňuji:
Dojít na prodejnu a požadovat zpět peníze, nic psát nemusíš. Akorát
sebou dones veškeré příslušenství (nabíječku, sluchátka…), ale pokud
už např, sluchátka nemáš, není to důvod k odmítnutí odstoupení od
smlouvy, nenech se odmítnout.
Upravil/a: Hykam
0 Nominace Nahlásit |
Předchozí odpovědi jsou správné.
Já jen doplním, že třicetidenní lhůta začíná běžet
den po předání předmětu k reklamaci.
Odstoupit od smlouvy je možné až po marném uplynutí reklamační
lhůty,
tedy až den po uplynutí 30 dnů (celkem půjde o 32. den).
Pokud by měla reklamační lhůta skončit během víkendu
nebo ve svátek, posouvá se poslední den na nejbližší pracovní den.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek