co obecne plati pro rychlost renderu (napr. pomoci VRay)? popripade kdo bude
v ruznych situacich lepsi (staticka vs dynamicka scena, interier/exterier
atp.).
Doplňuji:
zbynas: vzdy to procesor nepocita, vykon gpu se da pouzit i pro render. Pocet
polygonu hraje tu nejmensi roli (a o nurbs ani nemluve). Jde mi spise o photon
mapping pri vice subdivisions na potlaceni sumu. (Jedna se zejmena o detailni
sceny interieru)
Zajímavá 0 před 3617 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Grafická karta pouze zobrazuje hotový výsledek. Pokud se rendruje
obrázek, video, 3D model atd., vždy to počítá procesor. Samozřejmě
statická scéna se bude rendrovat podstatně rychleji, než dynamická. Co se
týče interiéru a exteriéru – na tom nezáleží. Pokud jde o 3D model,
pak záleží jen na množství polygonů (tedy jak moc detailně je scéna
vymodelována).
Doplňuji:
Aha, tak já to znám jen takhle z kraje, to bude muset poradi větší
odborník :)
Upravil/a: Zbynas
0
před 3617 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 726 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |