Avatar uživatele
Jakub

Roman Šebrle s rodinou a cereálie

co má Roman Šeberle s rodinou , společného s cereáliemi Nestlé?
Doplňuji:
Palce vám dávat nebudu, ale nespokojím se ani s jednou odpovědí. Nedává to smysl. Kdo tu reklamu platí. Nestlé nebo Šeberle s rodinou?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Upravil/a: Jakub

Zajímavá 0 před 5348 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
BEAES

To byl jen takový dodatek, aby ta reklama nebyla tak nudná.
Také mě to prásklo do uší!! No jo, krize je i u sportovců…asi.
Miro-možná jsme to zaslechli, ale určitě pro to nepoletíme do krámu!! Alespoň já tedy ne.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Miroslavst

Možná všechno, možná nic. Ale přemýšlíš o tom a to je důležité. Zaregistroval jsi tedy reklamu na cereálie nestlé a to oni potřebujou.
Řekni si sám, kolik si pamatuješ reklam, které dávali společně s touto.

Takže je to jen tah reklamní agentury, aby lidi na jejich reklamu slyšeli. Prostě jsi se chytnul a to je pro ně důležité.

Beaes to nevadí, ale v tom množství reklam ti zůstalo v paměti toto a to je důležité. strategie reklam.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mosoj

Není podstatné co má nebo nemá společného.
Statisticky to funguje. Zveřejní se sebestupidnější reklama okamžitě se zvedne prodej toho výrobku. Na reklamě je známá osobnost zvedne se ještě více. Takoví jsme mi lidé !! Na to jak oblbnout zákazníky jsou specielní psychologické studie. Vím o několika fíglech u O2 které by mně ani nenapadly. A tak jsem se po prvé také chytil. A když se takhle chytí jednou milion klientů tak už to ekonomicky cítit je. Některé praktiky prodejců jsou už klamavá reklama.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Sheila

Šebrle je sportovec a Nestle cereálie jsou (údajně) zdravé – to je (asi) ta souvislost:o))

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Marunka

stoprocentně to platí nestlé a ještě musí dát nějakou provizi šebrlemu že použili jeho jméno.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

dostane za to prachy… to je celý

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Nuk nuk

Nic společného s cereáliemi nemají. To je prostě byznys. Takhle to ve světě reklamy a slavných osobností prostě chodí.

Nestlé (například) má pocit, že potřebují reklamu na nějaký svůj výrobek.
Požádají nějakou reklamní agenturu, aby reklamu vytvořila – někdy přímo požádají o to, aby k reklamě použila nějakoho známého a sokonce často i o konkrétní osobu.
Reklamní agentura zkontaktuje osobnost a pokud ta souhlasí, je ruka v rukávu.
Reklamka zaplatí nehorázné peníze Šeberlemu a Nestlé reklamce.
V Nestlé jsou pak nad míru spokojení, protože reklama se známou osobností přiláká více zákazníků, kteří si jejich cereálie koupí.
Reklama je navíc jasně cílená na určitou skupinu lidí.

Tady nejde o logiku, ale o obchod.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Lucimia

Taky jsem to teď několikrát viděla…:-D
Asi se jako rodina hodili do té reklamy…:-)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ReHu

Společné je : sport – zdraví – cereálie.
A platí to Nestlé, potažmo spotřebitelé.
A není to málo.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
kupkina

tu reklamu nakonec zaplatíme my všichni

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
panenka

Roman Šebrle je sportovec a sportovci tyto cerealie jedí.Proto si firma NESTLÉ vybrala Romana a udělala s ním reklamu.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek