co má Roman Šeberle s rodinou , společného s cereáliemi Nestlé?
Doplňuji:
Palce vám dávat nebudu, ale nespokojím se ani s jednou odpovědí. Nedává
to smysl. Kdo tu reklamu platí. Nestlé nebo Šeberle s rodinou?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 5378 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
To byl jen takový dodatek, aby ta reklama nebyla tak nudná.
Také mě to prásklo do uší!! No jo, krize je i u sportovců…asi.
Miro-možná jsme to zaslechli, ale určitě pro to nepoletíme do krámu!!
Alespoň já tedy ne.
2Kdo udělil odpovědi palec? Nuk nuk, Miroslavst, anonym
před 5378 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Možná všechno, možná nic. Ale přemýšlíš o tom a to je důležité.
Zaregistroval jsi tedy reklamu na cereálie nestlé a to oni potřebujou.
Řekni si sám, kolik si pamatuješ reklam, které dávali společně
s touto.
Beaes to nevadí, ale v tom množství reklam ti zůstalo v paměti toto a to je důležité. strategie reklam.
0 Nominace Nahlásit |
Není podstatné co má nebo nemá společného.
Statisticky to funguje. Zveřejní se sebestupidnější reklama okamžitě se
zvedne prodej toho výrobku. Na reklamě je známá osobnost zvedne se ještě
více. Takoví jsme mi lidé !! Na to jak oblbnout zákazníky jsou specielní
psychologické studie. Vím o několika fíglech u O2 které by mně ani
nenapadly. A tak jsem se po prvé také chytil. A když se takhle chytí
jednou milion klientů tak už to ekonomicky cítit je. Některé praktiky
prodejců jsou už klamavá reklama.
0 Nominace Nahlásit |
Šebrle je sportovec a Nestle cereálie jsou (údajně) zdravé – to je (asi) ta souvislost:o))
0 Nominace Nahlásit |
stoprocentně to platí nestlé a ještě musí dát nějakou provizi šebrlemu že použili jeho jméno.
0 Nominace Nahlásit |
dostane za to prachy… to je celý
1Kdo udělil odpovědi palec? Miroslavst, dagry
před 5378 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Nic společného s cereáliemi nemají. To je prostě byznys. Takhle to ve světě reklamy a slavných osobností prostě chodí.
Nestlé (například) má pocit, že potřebují reklamu na nějaký svůj
výrobek.
Požádají nějakou reklamní agenturu, aby reklamu vytvořila – někdy
přímo požádají o to, aby k reklamě použila nějakoho známého a
sokonce často i o konkrétní osobu.
Reklamní agentura zkontaktuje osobnost a pokud ta souhlasí, je ruka
v rukávu.
Reklamka zaplatí nehorázné peníze Šeberlemu a Nestlé reklamce.
V Nestlé jsou pak nad míru spokojení, protože reklama se známou osobností
přiláká více zákazníků, kteří si jejich cereálie koupí.
Reklama je navíc jasně cílená na určitou skupinu lidí.
Tady nejde o logiku, ale o obchod.
0 Nominace Nahlásit |
Taky jsem to teď několikrát viděla…:-D
Asi se jako rodina hodili do té reklamy…:-)
0
před 5378 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Společné je : sport – zdraví – cereálie.
A platí to Nestlé, potažmo spotřebitelé.
A není to málo.
0
před 5378 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Roman Šebrle je sportovec a sportovci tyto cerealie jedí.Proto si firma NESTLÉ vybrala Romana a udělala s ním reklamu.
0
před 5377 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekDrap | 449 | |
marci1 | 268 | |
Kepler | 220 | |
annas | 219 | |
gecco | 146 | |
Alesh | 139 | |
hanulka11 | 135 | |
led | 128 | |
elkon | 121 | |
mosoj | 120 |
Atletika |
Cyklistika, MTB |
Fotbal |
Hokej |
Motorsport |
Rekreační sport |
Ostatní sport |