Dobrý den, mám porouchané sluchátka, které jsem byl už čtyřikrát
reklamovat. Pokaždé se jednalo o víceméně stejnou vadu. Teď se mi
pokazily popáté a já chci vrátit peníze. Nevím ale, jestli mam jít
k reklamaci s papíry „výdej servisního zásahu“ nebo „reklamační
list“. Jeden reklamační list se mi totiž ztratil.
Ještě prosím o radu ohledně uznání reklamace. U pecek se mi utrhl na
jednom sluchátku celý ten reproduktorek a zůstal tam jen ten
trychtýřek.
Předem děkuji za všechny odpovědi.
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 0 před 4834 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Však stačí 3× stejná závada k možnosti odstoupení od smlouvy. Musí ti vrátit peníze, pokud na tom budeš trvat. Dost často se snaží nutit zákazníka do výměny za jiné stejně drahé či dražší zboží (s doplatkem), ale na to nemají ze zákona právo.
Zdroj: http://www.businessinfo.cz/cz/clanek/pravni-ochrana/reklamace-zbozi-a-sluzeb/1001142/43038/
0 Nominace Nahlásit |
s čím jít ? Tak určitě budeš potřebovat to sluchátko a nějaký doklad o tom, že už bylo několikráte reklamováno.
0 Nominace Nahlásit |
Pokud jsou 4 různé závady což trochu naznačujete tak máte taky právo na vrácení peněz.
Bohužel spíš záleží co je napsáno v papírech než co skutečně výrobku je.
Servis to může napsat nepřesně a pak bohužel nezbývá než soudní znalec a soud.
Já bych byl pro, aby znalecké posudky musel platit prodejce, alespoň by byla na něj tlak, aby se snažil zákazníkům vycházet vstříc.
Pokud jsou např. sluchátka určena pouze na domácí poslech a zákazník si s nimi jde zaběhat tak to je více méně problém na straně zákazníka, ale když jsou sluchátka určená na sport a přesto se jím něco stane tak by se měl prodejce snažit zákazníkovi vyhovět.
Bohužel někdy si prodejci a servisy doslova „hrají se slovy“, že je potřeba právník, aby jste se domohl svých práv.
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek