Předpokládám, že ano – přímo na kartě je vzadu poměrně velkým
nápisem psáno GE Money bank, stejně tak hlásají i na webovkách – http://beneplus.cz
, avšak když jsme se na to samé ptali přímo v pobočce GE, tvrdili nám,
že to s nimi nemá nic společného. Že oni neposílají výpisy těchto
karet, nic s nimi nemají a rovněž nám kartu nechtěli na pobočce zrušit.
Jak to vlastně je? Máte ji někdo taky? Lhala nám, abychom kartu nerušili,
či to opravdu pod ně nespadá? Jinou kontaktní adresu na provozovatele
nemůžeme nikde najít.
Doplňuji:
Díky. Smlouvu máme, výpovědní lhůta zmíněna není. Zkusím znovu zajít
do druhé pobočky u nás, pokud mě i tam odmítnou, udělám to písemně,
také jsem o tom uvažovala.
Karta není moje. Já dokonce ani nemám účet, proto jsem v tomto docela neznalá. Je to karta blízké osoby, která takto platí zbytečně dva účty (ono je toho ve skutečnosti více, dáváme toho dost dokupy, ale s tímto si nevím rady), kort na této kartě je hrozný poplatek za vedení účtu. Tehdy byl v rámci věrnostního programu 1 rok vedení účtu sama, dotyčná osoba tvrdila, že si kartu po roce zruší, byla jsem už tehdy proti. Teď jsou to už téměř čtyři roky… No co si budeme povídat, nic není zadarmo.
Zajímavá 0 před 4030 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Přečti si ´podmínky…´- https://www.gemoney.cz/documents/cz/karty/GEMB-PP-beneplus-2013-09-01.pdf –
a zjistíš, že jde o ´věrnostní program´ provozovaný GE…
Ale – nejde o „kartu BENE+“, nýbrž o nějaký ´benefitní program´
k vydané kartě – a nejsem si jist, zda půjde zrušit tento program bez
zrušení karty (záleží i na podmínkách vydání karty).
Pokud chceš zrušit i kartu, pošli výpověď na adresu GE
(doporučeně) – nebo, lépe, dones písemnou výpověď na pobočku a nech
si na kopii potvrdit její převzetí. Výpovědní lhůta a další podmínky
záleží na sjednané smlouvě (tu bys měl/a mít, karta z ´nebe
nespadla´).
___
Nemám ji – ale GE má problémy s plněním retailového plánu (po
několik posledních let), takže zejména před konce roku její pracovníci
´lžou o dušu´, aby její produkty prodali i aby je nerušili…
___
BTW – proč sis tu kartu pořizoval/a?
Doplňuji:
Pokud „výpovědní lhůta zmíněna není“, musí být součástí
´Všeobecných podmínek´.
___
V takové situaci bych možná i doporučil konzultaci s právníkem
(nějakou bezplatnou právní poradnou v místě bydliště) a nebo
kontaktování SOS ( http://cs.wikipedia.org/wiki/Sdružení_obrany_spotřebitelů_ČR
).
___
Co je „zadarmo“ bývá drahé… 😉
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek