Avatar uživatele
FlAsh_7

Spousta malých OSVČ nemají web, sociální sítě aj. a přesto mají tržby. Jak si je zákazníci najdou?

Zajímavá 0 před 1356 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
Ametyst

Když se ve vsi všichni znají, nemá dobrý řemeslník nebo farmář o zákazníky nouzi. Je to založeno na dobré reputaci, o což globální byznys ve své aroganci nikdy neusiloval.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Lgee

Není to jen o internetu, reklama v tisku, rádiu, televizi nebo z doslechu či nějaké poutače venku. Způsobů je spousta.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
da ny

Kvalitní práce, výrobky.
Některých profesí je nedostatek, jsou vyhledávány.
Jiní umí kvalitní službu nabídnout, přizpůsobit se poptávce.
V každém městě vychází nějaký tištěný informační servis o dostupnosti
služeb a firem. Vycházejí zdarma nebo formou placené inzerce.
Mnoho OSVČ internet nepotřebuje, nemají čas udržovat a komunikovat
na stránkách webu. Zdržovalo by je to od práce, byl by na obtíž.
Dobré jméno a dobrá práce se mnohdy prodá sama, díky spokojeným
zákazníkům/kli­entům.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Rilika25

Příspěvek smazán administrátorem.

před 1163 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Finance a podnikání