V různých obchodech a marketech se občas zeptá pokladní a je to
všechno. Je to starost o zákazníka zda něco nezapomněl, neb
upozorněníní případným nenechavcům, případně průzkum trhu a zda se
koupěchtivej zákazník vrátí a doplní nadupaný vozík, dalším kvalitním
zbožím. Já odpovídám, ani nevím zda jsem něco nezapomněl, většinou
pokladnice nasadí medový, neb citron úsměv.
–
Původní neotázka
Starost u pokladny při platbě
Zajímavá 0 před 2937 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Upozornění
V podstatě se pokladní ptá, jestli může nákup uzavřít a spočítat. Kdyby se neptala a spočítala nákup předčasně, tak by si přidala práci.
0 Nominace Nahlásit |
Starost o zákazníka
Má to v pokynech, které má nalepené na kase. Někdy se tam podívej.
0 Nominace Nahlásit |
Průzkum
Třeba myslela, že ji někam pozveš, a nebo dřív dělala v lahůdkách. Mně to někdy říkaj i po tom co jim zaplatím, a nechám jim korunu dýško, jestli jako je to všechno..
Zkus si připravit na každej den nějakou hbitou odpověď, když otázku
už předem znáš, jako třeba:
>>> „..ne, to je teprve začátek..“
>>> „..a to vám tu mám ještě zatancovat?“
>>> „..ne, támhle je manželka a v košíku má další věci, ona
to pak zaplatí..“ (a ujet) atp.
a nebo zkus dělat zrcadlo: „a to je všechno?“ – „a to je všechno?“ – „prosim?“ „prosim?“.. protože zrcadlo s paní u kasy vždycky skončí klasikou: „na shledanou“ – „na shledanou“, tedy naprosto stejně jako běžný nákup
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 2937 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Starost o zákazníka
Všiml sis,že má pokladní nad hlavou box s cigeretama?Cokdybys ne ně zapoměl?
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 2937 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek