Z ničeho nic, alespoň si ničeho nejsem vědom, snad jen, že proběhla
aktualizace, mi přestala fungovat odchozí pošta. Příjem je OK. Setkal se
s tím někdo a víte jak napravit? Děkuji.
Edit: děkuji, leč poskytovatelem to asi nebude. jdu-li na www
pošty,(Tiscali), tak tam vše OK, poštu odešlu / přijmu. Nebo se pletu a
funguje odchozí pošta z Thunderbirdu jinak?
Zajímavá 0 před 1720 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Ano občas se mi to stalo ale téměř nikdy za to nemohl thunderbird. Vždy to bylo jen tím, že buď můj ISP (poskytovatel internetového připojení) plánovaně změnil adresu odchozího serveru SMTP (s tím že sice varoval dopředu ale já si varování i tak nevšiml) nebo došlo ke změně přihlašovacích údajů a bylo potřeba je zadat nově pochopitelně i do thunderbirdu.
Tipnul bych si, že to bude jeden z těch dvou důvodů, prověř adresu SMTP serveru a autorizační údaje, které máš v thunderbirdu uvedené. K prověření můžeš použít webový tester https://www.smtper.net/
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Přes WEB to ale funguje diametrálně jinak!!! To pořád jede jen přes HTTP(S)!!! Klienti používají POP3, SMTP, IMAP a další protokoly!!!
… dokonce s porty přidělenými buď podle standardů, nebo podle zabezpečení, které stanoví poskytovatel poštovní služby. Může se dokonce stát, že některé porty poštovní služby může blokovat ISP.
Bedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |