Avatar uživatele
Tyler Durden

TV hlásí „Není signál. Prosím, zkontrolujte anténu a kabely.“ Poradíte?

Ještě včera běžela, zkontroloval jsem všechny konektory, jejich zastrčení, zjevné vady kabelů. Zjevnou vadu na antenovém kabelu až k půdě jsem nenašel. Setopbox zapnul, vypnul,… Prudké vichry také nebyly, že by se otočila anténa na střeše. V návodu na STB uvádějí ještě jako možnost zkrat antény, který se má odstranit (jak? a jak ho poznám?). TV Thomson, setopbox Philips DTR 220/12. Napadá vás, co ještě jako laik můžu zkusit?
Doplňuji:
Díky oběma, byl to ten šrouuubeček 🙂 Potvora jeden.

Dííík

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Alesh před 3836 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Alesh

napadají mě dvě věci:

  1. vyzkoušet jiný set-top-box (půjčit si ho od někoho na chvilku, jeden mám v šuplíku, klidně se stav;-)
  2. proměřit kabely, prostě jestli vodí nebo mají nekonečný odpor, pak je jasné, že je kabel v pr…přerušený.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Roman71

Jakou máš venku anténu? Pokud máš pasivní, zkus se podívat do konektoru, kterým je anténa připojená do STB. Možná tam najdeš uvolněný sroubek středového kolíčku, častá závada, nebo ulomený středový vodič koaxiálního kabelu.

Pokud máš aktivní anténu, to znamená se zesilovačem, nejspíš ti přestal fungovat napájecí zdroj, nebo se napětí ze zdroje nedostane do zesilovače v anténě.

Pokud ti ani tohle nepomůže, zkusíme spolu na něco přijít. Napiš mi zprávu :)

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek