To spíš bude umět TV přijímač umět loupat brambory. Jak ti mohlo uniknout, že je to zařízení k přehrávání reklam? Nějaké pořady – pche, to je jen druhořadá funkce, která tě má přinutit ke sledování reklam. Ale i kdyby se přepínání nějak vyřešilo, tak CO? Nevšiml sis, že když naskočí reklama a ty přepneš na jiný kanál, je tam obvykle… REKLAMA? (pokud se nejedná o exotičtější kanály) Myslíš, že je to náhoda? ;) :D :D
0 Nominace Nahlásit |
To je náhodou velmi dobrý nápad a myšlenka. Dnešní televize toto neumí ale je to sakra dobrý nápad. Myslím že jste objevil mezeru na trhu kterou by nějaký šikovný startup tým mohl vyplnit a mohla by se z toho stát ještě populárnější věc než z ADBLOCKu pro internetové prohlížeče … takové řešení by samozřejmě muselo být napojeno na internet ale kdo dnes doma wifi nemá že? To by asi problém nebyl. A fungovat by mohlo ideálně naprincipu porovnávání s databází reklamních vzorků, což by byly asi 3 sekundy dlouhé zvukové záznamy počátků každé reklamy … tak by nejpozději do 3 sekund zařízení mohlo poznat že reklama začala a dokázalo by na to reagovat podle nastavení (buď přepnout na jiný program, nebo třeba jenom zcela ztlumit zvuk dokud reklamy neskončí) Takové zařízení by teoreticky stačilo připojit jako krabičku mezi settopbox a televizor s průchozím HDMI konektorem (zvuková data by si přebírala přímo z hdmi) nebo jako obyčejný software u chytrých televizí …
Upravil/a: anonym
0 Nominace Nahlásit |
Hele, ono bude jednodušší si ji přepnout..
A nebo další tip..hodně lidí má třeba kleštičky na nehty a
tááák… Nékdo si jde uvařit kafé…
A nékdo si dobrý filmy radši stáhne.
Nevím, mné tu TV běží jen aby nebylo ticho a aby večer bylo zaple nějaké slabe svétlo :)
0
před 2085 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
tento nápad by rozhodně neměl zapadnout. Velmi dobrá a překvapivě nijak fantaskní představa. Technologie které jsou k něčemu takovému potřeba máme a jejich nasazení pro tento účel by nebyl až tak velký problém. Třeba se toho nějaký startup chytí…
samozřejmě by takové zařízení/software vyvolávalo u TV co žijí pouze z reklam značný odpor, ale sotva by proti tomu něco zmohli. Stejně jako provozovatelé webů přetékajících reklamou nezmohou nic proti adblocku. Zatímco adblock lze ještě nějak detekovat (stránka může poznat že se nějakou její část nepodařilo načíst) tak takovýto televizní adblock by rozpoznat nebylo možné. Konečně by v čase reklamních bloků, zavládlo v domácnostech ticho a prostor k mezilidské komunikaci místo typicky uřvaných reklam které hlasitost proti běžné hlasitosti pořadů naopak obvykle výrazně zvyšují.