Nikdy jsem žádný nedostal ani počítač a ani telefon. Koupil jsem si sám, až po té co se začaly vyrábět a vydělal jsem si na to.
0 Nominace Nahlásit |
Nikdy, někdy v 80letech jsem si koupil Atari a po něm Didaktik. Poté Intel 80286 …
0 Nominace Nahlásit |
Pokud jsem notes nebo telefon dostal, pak služební, obvykle, pravda, i pro
osobní užití…
😉
Ale je to jen pro zlost – nezvednout služební telefon téměř nelze,
držet hotovost 7/24 na notesu taky nic moc…
Lépe, když si koupíš vlastní…
😉
0 Nominace Nahlásit |
Nikdy jsem žádný notebook ani počítač nedostal. První telefon jsem dostal po tatovi v nějakých 22 letech. Pak už jsem si veškerou techniku koupil za svoje.
0 Nominace Nahlásit |
Notebook jsem měl ve 33, pracovní. Mobilní telefon ve 37, taky pracovní.
0 Nominace Nahlásit |
NTB jsem nikdy neměl. První telefon jsem nedostal, ale vyrobil si ho. Dva kelímky, nit, dvě sirky – pamětníci vědí o co šlo…
4Kdo udělil odpovědi palec? Nuk nuk, Lamalam, Drap, briketka10
před 2731 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
NTB – 18
Tel. – 11
3Kdo udělil odpovědi palec? johana 56, briketka10, annas
před 2731 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Je pravda, že narozdíl od většiny odpovídajících jsem vše zmíněné dostala, ale také ne příliš brzo.
První počítač vlastně ani nebyl tak úplně můj, původně ho dostala moje máma od mého švagra, aby na něm mohla překládat nějakou knihu a počítač ani nebyl úplně nový. Nakonec jsem překládala já a využívala ho o něco častěji než ona. Tehdy mi bylo něco kolem 23.
Mobil jsem dostala asi v 26 letech k narozeninám a ten notebook, který teď používám jsem tak nějak získala od manžela, který ho nepotřeboval – to mi bylo nějakých 34.
0 Nominace Nahlásit |
NTB jsem nikdy neměla. Telefon jsem si vždy kupovala, ale před nedávnem jsem v novém zaměstnání dostala svůj první služební telefon.
0 Nominace Nahlásit |
Emefej: No jo! Tak na tenhle mobil jsem málem zapoměla. Dík zapřipomenutí. Ten jsem měla taky :D
Bedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |