Dělá to poslední dobou nebo furt? Jestli máte ručičkové hodiny v palubní desce (místo otáčkoměru) tak to může být tím.
0 Nominace Nahlásit |
A co AKU jak je starý ? Nabijte ho, odpojte a nechte stát týden. Potom ho znovu připojte. Uvidíte jestli bude nabitý ?
0 Nominace Nahlásit |
Ještě jde o to, jak často a daleko jezdíte. 80 mA vybije akumulátor o 20 Ah za 250 hodin, zjednodušeně za nějakých deset dní nemusíte v zimě nastartovat. Nejdřív si změřte kapacitu akumulátoru. Nabijte ho a pak vybijte třeba žárovkou. Druhou cestou je zjištění, kudy utíká těch 80 mA. Změřte zapnutý alarm, centrál, immobilizér, hodiny a radio. Je to poměrně dost, se zapnutým alarmem by neměl být odběr větší, než nějakých 40 mA.
1Kdo udělil odpovědi palec? anonym
před 4729 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jo a zkoušel si připojit SAMOTNÝ kabel co vede z alternátoru, k + pólu baterie nebo jenom celý svazek s akusvorkou (startér + altik + přívod k pojistkám) k + pólu baterie?
A co autorádio? Není to nějaký moderní co má funkci DEMO? Ale zase to by na dispjeji asi něco blikalo.
to auto stalo 3 roky já ho ted dostal a potýkám se s tímto probleme. autoradio tam nemám, světla v interieru nebo v kufru nesvití, fungují jedině střešní hodiny, ale to není možné aby mi za tyden vybili baterku. jinak alternátor funguje jak má, ale jak říkám, po odpojení + pólu naměřím 88 ma. když odpojím od kladneho polu baterie kabel co jde k alternátoru, naměřím na něm odběr 30 mA. Cože je podle mě taky blbost když mám baterii odpojenou.
Ty digitální hodiny mají odbšr 2 mA, to je nic.
Hele zkus připojit kabel k baterii přes ampérmetr (mA) a vytahuj postupně
všechny pojistky. Když nějakou z nich vytáhneš a proud klesne k nule,
chyba je v tomto obvodu. Máš k autu návod? Tam je popis pojistkového
panelu, a je tam vypsáno které obvody jistí příslušná pojistka.Takhle
bych to hledal já.
díky, navod nemám ale jednou sem to našel na netu která pojistka k čemu patří. Zítra to zkusím a dám vědět.
Ještě mě napadlo, A ty digit. hodiny svítí nebo ne? Musí svítit jen když je zapnutý zapalování – klíček. Jestli jsou blbě zapojený a svítí neustále tak mají odběr asi 35 –37 mA.
Tak jsem na to asi přišel. V autě byl nefunkční centrál. Odpojil jsem ho, měřím celkový proud na baterii, nyní se hodnota pohybuje cca 3,5 mA (něco berou hodiny). Problém ve vybíjení je nejspíš v alternátoru. Je možné, že někdy funguje jak má a někdy ne? dneska sem naměřil na baterii při vypnutém motoru 12,5V. po nastartování zapnutí světel, ventilátoru a stěraču klesla hodnota na 11,5V. Stalo se mi že sem nabil baterii a jel v kuse 150km, a jak jsem dojel do cile, světla svítili jak bludičky, totálně vyštaveno. Todle může mít za následek jedině nefunkční alternátor že?
Změř voltmetrem napětí při nastartovaném motoru a zvýšených otáčkách. Mělo my být asi 14V, bude-li nižší, je chyba v alternátoru (regulátor, uhlíky, diody..).
hele, a co kontrolka nabíjení – svítí při zapnutém klíčku zapalování a chcíplým motoru? A zhasne při nastartování a zvýšení otáček?
hele, a co kontrolka nabíjení – svítí při zapnutém klíčku zapalování a chcíplým motoru? A zhasne při nastartování a zvýšení otáček?