Avatar uživatele
Zuzana Vel

Reklamovala jsem notebook, který z ničeho nic přestal fungovat. Ani po měsíci se neozvali, mám právo chtít zpět peníze?

Ahoj,
21.7.2016 jsem reklamovala notebook, který z ničeho nic prestal fungovať.
Dnes je to 30 dní co je v reklamaci, a nedali mi jeste vůbec vědět, jestli reklamaci uznaji či ne. Mám právo skočit do elektra s tím, že ustupuji od smlouvy a chci zpět peníze? Nemůže se stát, že se budou vymlouvat, že mi dali vědět? (SMS/mail), i když nedali?

Další věc… když tam nebudu moci zítra dojít, až za 5 dní, a oni mi mezitim napíšou, že mi zamítli/nezamítli reklamaci, mám stále nárok na vrácení peněz, když mi dali vedět až po těch 30 dnech?

Děkuji a omlouvám se za hloupou otázku, ale chci si být jistá 🙂

Zajímavá 0 před 2999 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
mosoj

Nevyjádří-li se prodejce ( výrobce) k reklamaci do třiceti dnů, vzniká automaticky nárok na vrácení kupní ceny.
Co na to vymyslí Euronics ale nevím. U Euronicsu jsem kupoval jednou a již nikdy více !!!

Upravil/a: mosoj

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ivzez

Pokud vím, je prodejce povinen reklamaci vyřídit do 30 dnů.
Podle mne by Vám o vyřízení měl i dát vědět, ale jestli si dobře vzpomínám,
v zákoně to takto uvedeno není.

Než začnete něco požadovat, doporučuji si zjistit,
jestli opravený notebook už třeba 10 nečeká na vyzvednutí…

————
Doplňuji:

Pozor také na to, že pokud konec nějaké lhůty vyjde na víkend
či svátek, posouvá se konec na nejbližší následující pracovní den.
Jestli lhůta měla skončit v sobotu, posouvá se konec na pondělí.

Upravil/a: ivzez

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek
Zajímavé otázky v kategorii Nakupování