Dobrý den, mám malý obchůdek s dásmským oblečením,kde prodávám
i dřevěné náramky, před dvouma dnama tady byla paní,koupila si náramek (
110,–kč) dneska přišla, že jí náramek padá z ruky, jestli by se dal
vyměnit, zkoušela jiné seděli, jen se jí třeba nelíbil odstín, nebo
tvar. Po 10minutách mi řekli jestli jí můžu vrátit peníze, řekla jsem
že nemůžu, že si může vybrat jakýkoliv jiný, nebo vyměnit třeba za
naušnice. Paní na mě vyjela, že jsem hrozný obchodník. že podle zákona
je že jí peníze musím vrátit, když se jí to nelíbi, že všude jinde to
tak je – lhuta prej 30 dní..Peníze jsem jí vrátila po 5 minutovém
rozhovoru, kdy na mě paní ječela, a urážela.
Doplňuji:
Chtěla jsem se zeptat, jak to teda je?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? iceT, pokazdejinak před 4726 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Podle mne peníze vrátit můžete, ale nemusíte.Taková povinost nikde nenio stanovena. Pokud zboží nevykazuje žádnou vadu, nejedná se o reklamaci a oboustraná kupní smlouva byla uzavřena tím okamžikem, kdy si paní vybrala a zboží zaplatila.
0 Nominace Nahlásit |
V pripade,ze byste zamitla vratit penize, postupovala byste spravne. Pokud si dobre vzpominam, v obcanskem zakoniku o takovem pripade neni zadna zminka a duvod „zbozi se mi uz nelibi“ nepatri mezi reklamace. Navic zbozi nevykazuje zadne vady. To, ze pani pada naramek z ruky, nelze povazovat za rekl.duvod, pani mela dostatek moznosti a casu si naramek vyzkouset.
Ted to ale vemte z pohledu zakaznika a dalsiho obchodu. Vy nevratite koruny,
pani zustane naramek. Co myslite, ze pani udela? Bude na vas neopravnene
nastvana, ze jste ji nevratila penize. Ona si bude myslet, ze je v pravu, nikdo
ji nevysvetli, ze se plete. Pani vam udela reklamu a u svych znamych vas
pomluvi jaka jste hrozna obchodnice.
Ted si predstavte, ze ta pani bude tuhle prihodu vypravet u kafe byť jen
5 lidem ze sveho okoli. A tech 5 lidi to povi dalsim 5 lidem. A vite urcite
sama jak je to, kdyz si lidi vypravi historky, kazdy si neco primysli,atd… Co
myslite, jakou radou bude postupovat povest o vasi firme, obchodu, kvalite,
vstricnosti, ochote…?
1Kdo udělil odpovědi palec? pokazdejinak
před 4726 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
pokud si paní ten náramek koupila osobně a jen se jí přestal líbit, tak nemá nárok na nic. kdyby to byla reklamace kvůli nějaké vadě, tak jasně – oprava nebo vrácení peněz, ale ona přišla s tím, že si bohužel vybrala špatnou velikost a je to její chyba… vy jste jí už tak vyšla vstříc, že jste nabídla výměnu, ale ani na tu neměla nárok, natož na peníze
ta lhůta se týká pouze nákupů přes internet a ze zákona je to jen 14 dní… když obchod nabízí víc, je to zase jen jejich extra výhoda
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek