Tedy za předpokladu, že je zájem od kupujícího o vrácení za propadlou letenku. Např. pokud se nepovedlo dostavit k odletu ze zdravotních důvodů? A je to třeba dlouhodobý problém, takže dostat jiný let by nebylo řešením. Vrací tedy zpět peníze či jsou tam třeba něco jako saknční poplatky nebo se z toho odečte daň?
ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce
Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? annas, Drap, gagaga před 2832 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Odpoveď byla označena jako užitečná
Našla jsem odpověď společnosti Ranair, myslím si, že to bude i jinde podobné,.
V odkazu najdete dotazy a odpovědi na ně.
"Všechny lety společnosti Ryanair je možné změnit, ale nelze je zrušit.
Pokud nemůžete cestovat, nemusíte nás o tom informovat. A pokud nemůžete využít svůj odchozí let, můžete přesto absolvovat svůj zpáteční let.
Data/časy/trasy letů a jména v rezervaci je možné změnit až 4 hodiny před časem odletu v sekci Správa rezervace, za předpokladu, že jste se dosud neodbavili. V takovém případě prosím kontaktujte naše telefonické centrum
"V případě úmrtí nebo závažného onemocnění, které zákazníkovi znemožňuje cestovat, je možné za danou rezervaci dotyčného zákazníka a dalších osob v rámci stejné rezervace, dle našeho uvážení, vrátit peníze.
Je-li to vhodné, můžeme také nabídnout změnu dat letů, a pokud před datem cesty obdržíme vhodné dokumenty prokazující výše uvedenou skutečnost, nebudeme na tuto změnu uplatňovat žádná omezení ani poplatky."
Upravil/a: annas
1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?anonym Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek