Avatar uživatele
plebs

Výměna telefonu u pevné linky je povinnost zákazníka nebo firmy?

Požádal mě invalida o kontrolu telefonu / nefunkční / u firmy které platí pravidelně poplatky. U firmy byla ochotná dáma oháknutá jak Miss telefon, ovšem telefon nemá možnost zkontrolovat tudíž byl s úsměvem vrácen a proto jsem invalidu nepotěšil. Pokusím se sehnat na Bazaru nebo Aukru něco funkčního.
Je to klasický tlačítkový telefon rok výroby LP 1997 což je de fakto slušný dlouholetý výkon, nemám pevnou linku tudíž jsem nemohl také vyhovět.

Zajímavá 0 před 372 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Dochy

To záleží zda má telefon v nájmu od O2 (pak za něj zodpovídá O2), nebo má svůj vlastní (pak si musí sám pořídit nový)

na základě informací od led a elkona jsem zběžně kouknul a vypadá to, že u O2 (jakožto majoritního poskytovatele pevné) už si telefon opravdu můžete jen koupit. Předpokládám, že u většiny ostatních to bude podobné, ale pár vyjímek existuje. Takže je třeba pátrat u konkrétního poskytovatele a příp dle smlouvy

Upravil/a: Dochy

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
elkon

Před mnoha lety, když jsme měli pevnou linku, tak nám provozovatel (tuším, že to byl tenkrát Telekom) oznámil, že pronájem telefonu už nebude možný a přenechal nám přístroj za jednu korunu s tím, že od té doby si budeme případný nový telefon zajišťovat sami. Po čase jsem si koupil telefon nový. Po několika létech jsem pevnou linku zrušil a přípojku využívám jen pro internet. Tlačítkový telefon ještě někde mám, možná i dva.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
led

Prevádzkovateľ pevnej telefónnej linky zodpovedá len za bezporuchovú telefónnu linku a tlf.číslo, pokiaľ v zmluve nie je uvedený aj prenájom telefónneho aparátu.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek