Letos určitě ne!
Ptejte se těch, kteří je provozují.
Objíždějí poutě, festivaly, food festivaly, trhy, slavnosti…
Pokud bude lákavá, zajímavá nabídka, cena, případně „zdravé“
varianty, může být takový byznys, za normálních okolností úspěšný.
Sladké je též žádané.
Domnívám se, že ve 2 lidech je to otročina.
Musí být připraven dostatek zboží. Při velkém náporu, zájmu mají
2 prodejci í ipřes dobrou organizaci práce a vyvolávání, s pauzami při
objednáváním často hodně napilno. Většinou vídám u nabídky jednoho
druhu občerstvení (sladké koblížky/pirohy se 4 – druhy náplní,
bramboráky, hališky, nebo klobása/maso s pečivem apod.) 2 prodávající,
častěji 3 – 4 (obsluhující současně, někdy 1 odpočívá).
0 Nominace Nahlásit |
Reklamu, sjednávání prodejních míst, nákup zboží, prodej, údržbu auta a účetnictví by mohl jeden zvládnout jen při několika výjezdech za měsíc, takže zisk by nepokryl náklady. Dva jsou minimum.
0 Nominace Nahlásit |
Vše je odvislé od tržeb. Pokud máš dobré tržby tak vyplatí, jinak by to nikdo neprovozoval-
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek