Z jakého důvodu může být to že některé výsledky v Google mají
v nadpisu ve vyhledávání něco co tam následně po kliknutí není?
Např ve vyhledávání se objeví navíc nějaká fráze která v daném
článku není.
Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Pepa25 před 242 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Nebuďte naivný ako novonarodené dieťa, ktoré len ešte objavuje svet a
seba samého.
Každý vyhľadávací program, aj Google, berie „do vyhľadávacej úvahy“
aj preferované informácie charakteru vašej vyhľadávacej činnosti a
komunikácie na internete a práce na počítači. Na základe týchto
informácií, automat vyberá to, čo podľa jeho nastavenia asi hľadáte a to,
čo treba (podľa naprogramovania a požiadavok „majiteľa stránky
Google“), aby ste našli.
Stačí, keď si všimnete nielen výber vyhľadaných odkazov, ale aj ich
poradie.
Upravil/a: led
0 Nominace Nahlásit |
Zálěží, so je považováno za výsledky a jak byl zadán dotaz.
Standardně je v současnosti výsledkem google vyhledávání stránka, kde ve
vyhledávacím poli nahoře je vidět položený dotaz.
Pak může být sekce úryvky, kde Google něco vybere – doslova
„Automatické systémy od Googlu určí, zda by stránka pro vyhledávací
požadavek uživatele byla dobrým vybraným úryvkem, a pokud ano, vyzdvihnou
ji.“
viz https://support.google.com/websearch/answer/9351707?hl=cs-CZ
Pak následují výsledky podle jejich algorimu seřazené výsledky ale
s tím, že ještě tam může být vložena reklama.
K hledání fráze: aby byly zobrazeny pouze výsledky v přesnou frází, je nutné ji dát do uvozozek „takto“. Můžete si vyzkoušet, že Google dá jiné výsledky na dotaz kdo je introvert a „kdo je introvert“ …
0 Nominace Nahlásit |
Na to je velmi banální odpověď: Google pracuje s nějakou versí těch stránek, takže ti klidně najde, že prodávají boty, které hledáš, a když ten eshop rozklikneš, tak ti to napíše, že stránka neexistuje.
Podle zkušeností Google neumí rozpoznat aktuálnost nalezené informace, někdy ti je s to naservírovat i informaci deset let obsoletní – konec konců, proto má, také, politiku k aplikaci práva na to být zapomenut (https://www.patria.cz/pravo/2678248/pravo-byt-zapomenut-jak-pozadat-google-o-vylepseni-vasi-povesti-na-internetu.html), protože opravdu je s to najít o tobě pět, deset let staré informace, o kterých ani (pomalu) netušíš, že ještě existují.
Summa summarum: Google Ti něco vypíše, Ty si na to klikneš, ale ten hypertextový odkaz Tě zavede na několikrát aktualisovanou versi toho webu, takže mezi informacemi, které Ti avisoval Google a skutečností může být i velmi značná diarchie.
0 Nominace Nahlásit |
Google ví lěpe než my, co vlastně chceme hledat. Proto manipuluje a podsouvá to, co sám chce. Často najdu požadovanou informaci až na dvacáté stránce.
0 Nominace Nahlásit |
Existují různé důvody, proč by se titulek na výsledcích vyhledávání mohl lišit od titulku na samotné stránce:
0
před 242 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Chtělo by to vidět konkrétní případ.
Jedna z možností je, že stránka byla aktualizována.....
Když se podíváš na novinky.cz zítra, tak tam zaručeně uvidíš něco
jiného než dnes.
0
před 242 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvekBedy | 1528 | |
Michal Kole | 1199 | |
led | 1156 | |
Hlada | 1131 | |
mosoj | 1124 | |
gecco | 904 | |
www | 828 | |
badisko | 817 | |
cochee | 814 | |
Dochy | 725 |
Software |
Hardware |
Internet |
Programování a webdesign |
Sítě |
Bezpečnost |
Ostatní počítače a internet |