Zdravim, doma mi tvrdí, že odtahem,který jsem v týdnu využil a vlezl se
s cenou do limitu, tak jsem si „vyčerpal“ možnost asistence a služeb
povinného ručení. Prijde mi to jako blbost, co když budu potřebovat za
měsíc znova? To už si platím sám?
Děkuji
Zajímavá 0 před 2367 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Jak píše Drap – podmíny asistenčních služeb jsou u každé pojišťovny individuální (BTW – odráží se i v ceně povinného ručení) a nemají vztah k samotnému povinnému ručení. (chce to číst ta malá písmenka a PŘEDEVŠÍM ty, které odkazují na nějaká „další“ interní kritéria stanovená smluvní stranou)
0 Nominace Nahlásit |
To je nějaký nesmysl. Povinné ručení může krýt jen škody jinému účastnikovi. Na to, abys sis pokryl vlastní náklady, potřebuješ havarijní pojištění.
1Kdo udělil odpovědi palec? Mc Merkurion
před 2367 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
V povinném ručení jsou i vlastní náklady např. odtah nepojízdného vozidla do servisu. Kilometráž se odvíjí dle sjednané výše.
0
před 2366 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Kepler > není to nesmysl. Některé pojišťovny k povinnému ručení poskytují i asistenční služby.
Aha, tak to jsem nevěděl, já myslel že povinné ručení kryje škody jen druhému účastníkovi nehody.
Samotné povinné ručení ano. Ale pojišťovny k tomu (nejspíš v rámci konkurenčního boje) přihazují další přidružené služby. Základní asistence po telefonu je tam snad vždy, příspěvek na odtah vlastního vozu apod. už je dost individuální…